نماد آخرین خبر

عالمی: یکی از گرانترین تیم‌های آسیا را بردیم و این مسیر استقلال ادامه دارد

منبع
فارس
بروزرسانی
عالمی: یکی از گرانترین تیم‌های آسیا را بردیم و این مسیر استقلال ادامه دارد

فارس/مدیر تیم استقلال گفت: نمایش شب گذشته مقابل الغرافه ادامه دار خواهد بود.
ایمان عالمی درخصوص برد استقلال مقابل الغرافه قطر در اولین مسابقه لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: خداراشکر می‌کنم که بازی بسیار خوبی را ارائه دادیم و تیم شروع خیلی خوبی داشت. بازی هوشمندانه و با درایتی را از جانب کادرفنی و بازیکنان شاهد بودیم. خوشحالم که گام اول را به خوبی برداشتیم و هواداران خوشحال شدند.

وی افزود: جا دارد از مسئولین برگزاری مسابقه تشکر کنم. ما با توجه به وضعیت موجود امکان میزبانی نداشتیم و از مسئولان شهرقدس تشکر می‌کنم که تمام سعی و تلاش خودشان را به کار گرفتند تا این ورزشگاه به بهترین شکل برای برگزاری مسابقه آماده شود.البته شاید نواقصی هم وجود داشته باشد اما درمجموع امیدوارم ایرادات کار در همه ورزشگاه‌ها هرچه زودتر برطرف شوند تا میزبانی در کشورمان ادامه داشته باشد.
سرپرست تیم استقلال درخصوص اینکه نگرانی‌هایی پیش از بازی با الغرافه وجود داشت اما این تیم مقابل شاگردان نکونام حرفی برای گفتن نداشت، گفت: الغرافه یکی از گرانترین تیم‌های آسیا است و بازیکنان بزرگی مثل خوسه‌لو را در اختیار دارد ولی بچه‌های ما عملکرد خیلی خوبی داشتند و نشان دادند این تیم در آسیا پرافتخار است.

عالمی درمورد اینکه مهاجم الغرافه در لیگ قهرمانان اروپا کار بزرگی را برای رئال مادرید انجام داد و به همین خاطر توجهات زیادی روی او بود اما شب گذشته کار خاصی از او دیده نشد، اظهار داشت: این از هوشمندی بازیکنان ما بود که توانستند چنین بازیکنی را به خوبی مهار کنند و جلوی عرض اندام او را بگیرند. 

وی در پاسخ به این سوال که استقلال برخلاف 3 بازی گذشته، نمایش بهتری را ارائه داد، در بیشتر لحظات نیز با گردش توپ روی زمین کار کرد و آیا این تفاوت بازی‌های داخلی و آسیایی است یا در مسابقات لیگ برتر هم ادامه خواهد داشت، گفت: این سوالی است که کادرفنی بهتر می‌تواند به آن پاسخ بدهد اما به نظرم با هماهنگ شدن بیشتر بازیکنان، شرایط و کیفیت تیم نیز گام به گام بهتر می‌شود.

عالمی ادامه داد: این مسیر ادامه دارد. کادرفنی و بازیکنان سعی می‌کنند در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشند. قطعا نمایشی که شب گذشته دیدید، ادامه دار خواهد بود. فقط به زمان نیاز است تا هماهنگی‌ها بیشتر شود. همه ما در کنار هم یک تیم منسجم و همدل هستیم و به امیدخدا تلاش می‌کنیم گام به گام بهتر شویم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید