نماد آخرین خبر

متفاوت‌ترین هواداران تیم ملی ایران در بخارا

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
متفاوت‌ترین هواداران تیم ملی ایران در بخارا

ورزش 3/از همان ابتدا که میزبانی جام جهانی 2014 فوتسال به ازبکستان و سه شهر این کشور از جمله بخارا و سمرقند واگذار شد، قابل پیش‌بینی بود که وحید شمسایی و شاگردانش هر چند کیلومترها دور از ایران مسابقه می‌دهند، اما خودشان را در جایی شبیه به خانه پیدا خواهند کرد. حالا که مسابقه آغاز شده این دلبستگی و همبستگی میان مردم ایران و ازبکستان به ویژه بخارا دیده می‌‌شود.
بخارا یکی از شهرهای هویت‌دار به شمار می‌رود که در طول تاریخ برجسته خود فراز و نشیب‌‏های گوناگونی را پیموده است. این شهر بزرگ از مهم‌ترین شهرهای ماوراءالنهر به شمار می‌رود که همواره با اسطوره‌ها و تاریخ ایران همراه بوده و شاعران، عالمان و دانشمندان نام‌دار پارسی‌زبان فراوانی در دامان خود پرورانده تا وقتی روز گذشته استقبال آنها را از تیم ملی ایران دیدیم خیلی متعجب نشویم.
تیم ملی در میان حمایت مردم بخارا شروعی قدرتمندانه در جام جهانی با رقم زدن برد 7 بر 1 مقابل ونزوئلا داشت و حالا وحید شمسایی و شاگردانش با توجه به حمایتی که از علاقه‌مندانشان در بخارا دریافت کرده‌اند، با ساماندهی‌ای که فدراسیون روی سکوها برای یکدست کردن آنها در نظر گرفته، با روحیه بیشتری به مصاف رقبا می‌روند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید