نماد آخرین خبر

رودری پرونده رئال را بست؛ با سیتی تا 2027!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رودری پرونده رئال را بست؛ با سیتی تا 2027!

ورزش 3/منچسترسیتی از فردا کار خود در لیگ قهرمانان را برابر اینتر شروع خواهد کرد. تکرار فینال لیگ قهرمانان سال 2023 که با برتری 1-0 سیتی تمام شد. رودری که گلزن سیتی در بازی فینال بود در نشستی خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.
رودری در مورد شانس دریافت توپ طلا گفت: «راستش را بخواهید، من برای همه دستاوردهای فصل‌های گذشته بسیار بسیار خوشحالم. جام بردن‌های متعدد با سیتی و سپس قهرمانی با اسپانیا در یورو رویایی بود. نامزد توپ طلا شدن نتیجه سخت کوشی، ثبات و هرگز تسلیم نشدن است. در حال حاضر واقعاً احساس می‌کنم که مردم قدردان من هستند و سعی می‌کنند من را به سمت توپ طلا سوق دهند، اما صادقانه بگویم، این چیزی نیست که به آن فکر کنم. البته این یک رویا خواهد بود، زیرا هرگز فکر نمی‌کردم روزی نامزد توپ طلا شوم.»

رودری ادامه داد: «می‌دانم که نقش متفاوتی با اکثر بازیکنانی که نامزد توپ طلا می‌شوند، بازی می‌کنم، اما این نیز نشان می‌دهد که فوتبال از دیدگاه‌های مختلف می‌تواند زیبا باشد. شما می‌توانید به عنوان یک‌ هافبک، بازیکنی تماشایی باشید.»
رودری در مورد تقویم فشرده و طولانی فوتبال گفت: «بر اساس تجربه می‌توانم به شما بگویم که 60 یا 70 بازی مثبت نیست. فکر می‌کنم بین 40 تا 50 بازی مقداری است که یک بازیکن می‌تواند در بالاترین سطح انجام دهد و پس از آن سطح کیفی شما کاهش می‌یابد، زیرا حفظ قدرت بدنی بالا غیرممکن است. همه چیز پول یا بازاریابی نیست. کیفیت بازی هم مهم هست. وقتی بیشتر استراحت می‌کنم، خسته نیستم و عملکرد بهتری دارم. اگر مردم می‌خواهند فوتبال بهتری ببینند، ما نیاز به استراحت بیشتر داریم. وقتی حجم بازی‌ها شروع به بیشتر شدن می‌کند، عملکرد و کیفیت بازی‌ها پایین می‌آید.»

رودری در مورد فینال لیگ قهرمانان 2023 گفت: «بازی کامل را شاید یک یا دو بار دیده باشم. راستش را بخواهید، هزاران ویدیوی کوتاه از فینال را دیده‌ام. دیروز در حال تماشای فینال بودیم و آن را تحلیل کردیم، چون اینتر روش بازی خود را تغییر نداده است.»
رودری در مورد شایعات رئال و دریافت پیشنهاد تمدید قرارداد از سیتی گفت: «هیچ چیز جدیدی برای گفتن نیست. من سه سال دیگر با سیتی قرارداد دارم و وقتی قراردادی را امضا می‌کنم، دیگر به تیم‌های دیگر فکر نمی‌کنم. من فقط به پایان قرارداد با سیتی فکر می‌کنم. بنابراین هنوز سه سال دیگر در سیتی فرصت بازی دارم و دیگر چیزی برای گفتن نیست.»

رودری در مورد درخشش‌ هالند گفت: «شاید هالند مثال خوبی است در مورد اینکه چرا در فوتبال به استراحت بیشتری نیاز دارید. او یک وقفه طولانی داشت و شما می‌بینید که در حال حاضر چگونه بازی می‌کند. این به شما سرنخی می‌دهد که چرا ما درخواست استراحت بیشتر را داریم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره