نماد آخرین خبر

بیانیه غافلگیر کننده گواردیولا!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بیانیه غافلگیر کننده گواردیولا!

ورزش 3/پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی می‌گوید اگر همین حالا از فوتبال بازنشسته شود هم چیزی را از دست نداده و از عملکرد خود راضی است.
پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل اسلوان براتیسلاو در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در واکنش به زمان بازنشستگی خود پاسخ جالبی را مطرح کرد.
او کار مربیگری را از سال ۲۰۰۸ با بارسلونا آغاز کرد و بعد از پنج سال باشکوه در سال ۲۰۱۳ به بایرن مونیخ پیوست و بعد از سپری کردن سه سال در جمع باوارایی‌ها، از سال ۲۰۱۶ تاکنون در منچسترسیتی حضور دارد.
او در سال‌های مربیگری خود موفق به کسب عناوین متعددی در اسپانیا، آلمان و انگلیس از جمله سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شده و به همین دلیل است که اعلام کرد اگر همین حالا از مربیگری بازنشسته شود، چیزی را از دست نداده است.
گواردیولا در خصوص بازنشستگی خود از مربیگری گفت: "اگر اکنون بازنشسته شوم، کاملا شکر‌گزارم و هیچ چیز بیشتری نمی‌خواهم. البته که بسیار خوشحالم که هنوز کار می‌کنم. در سیزده چهارده سال گذشته، دوران مربیگری خوبی را پشت سر گذاشته‌ام و بیش از این نمی‌توانم چیزی بخواهم."
علی‌رغم موفقیتش، گواردیولا هنوز هم گاهی اوقات به خود شک می‌کند. پپ در این مورد گفت: "البته من می‌دانم که این تجارت چگونه است و من فردی شکننده هستم، بنابراین شک دارم. برخی اوقات بیش از حد فکر می‌کنم و می‌دانم که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارم. فردا هم فرصتی است برای برداشتن قدم بعدی و ساخت تیمی که بهتر از قبل بازی می‌کند."

با این جملات، گواردیولا کمی از مطرح شدن موضوع بازنشستگی و ترک کار کاست چرا که ظاهرا او همچنان علاقمند، با انگیزه و پر انرژیست.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره