نماد آخرین خبر

بازگشت مدافع مصدوم پس از یک سال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بازگشت مدافع مصدوم پس از یک سال

ورزش 3/داوید آلابا تمریناتش روی چمن را از سر گرفته و آماده بازگشت دوباره به میادین می‌شود.
رئال مادرید فصل گذشته موفق شد دو قهرمانی ارزشمند در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد اما روزهای بسیار سختی را هم سپری کرد و سه بازیکن اصلی این تیم به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مجبور شدند چندین ماه را دور از میادین سپری کنند.
یکی از این بازیکنان داوید آلابا که در اواخر آذر ماه سال گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مجبور شد زانوی پایش را به تیغ جراحان بسپارد و با توجه به این که شدت مصدومیتش بسیار زیاد بود، مدت زمان زیادی را دور از میادین برای طی کردن کامل و درست روند درمانش سپری کرد.
او حالا پس از ۱۰ از سوی کادر پزشکی رئال مادرید اجازه پیدا کرده است که تمریناتش روی چمن را آغاز کند که این خبر بسیار خوبی برای کادر فنی این تیم خواهد بود و رلوو خبر داده است که به نظر می‌رسد که روند درمانی او در چند هفته پیش رو با سرعت بیشتری طی و او برای حضور در میدان آماده شود.
تمامی تمرینات و شرایط بدنی او با دقت از سوی کادر پزشکی و فنی رئال مورد بررسی قرار می‌گیرد و هیچ فشاری روی او برای بازگشت به میدان نیست. پیش از این گفته شده بود که او احتمالا در سال جدید میلادی قادر به بازگشت به ترکیب رئال است اما حالا آنها امیدوار هستند که او در فاصله یک سال پس از مصدومیتش و در پایان سال جاری میلادی بتواند بار دیگر با پیراهن رئال به میدان برود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره