نماد آخرین خبر

حمله فان باستن به منچستریونایتد

منبع
فارس
بروزرسانی
حمله فان باستن به منچستریونایتد

فارس/ اسطوره هلندی به شدت از ترکیب تیم منچستریونایتد و اریک تن هاخ انتقاد کرد و معتقد است این تیم هیچ ستاره‌ای ندارد.
مارکو فان باستن، اسطوره فوتبال هلند، خرید مانوئل اوگارته توسط منچستریونایتد را به باد انتقاد گرفت و آن را «احمقانه» توصیف کرد.
فان باستن پس از شکست سنگین منچستریونایتد مقابل تاتنهام، به شدت از سرمربی تیم، اریک تن هاخ، انتقاد کرد. او معتقد است که اوگارته، هافبکی که با قیمت گزافی از پاریس سن ژرمن خریداری شد، نتوانسته انتظارات را برآورده کند و هیچ تأثیری در بهبود عملکرد تیم نداشته است.
ستاره سال‌های دور میلان در گفت‌وگو با زیگو اسپورت هلند گفت:من در بازی با تاتنهام دیدم که یک بازیکن جدید در منچستریونایتد، (مانوئل) اوگارته، با قیمت ۵۰ میلیون یورو در حال قدم زدن است. چگونه این بازیکن می‌تواند روی زمین فقط قدم بزند؟ این خریدی احمقانه است و تعجب می‌کنم چطور تن هاخ تصمیم گرفته روی بازیکنانی که حتی خوب هم نیستند، سرمایه‌گذاری کند.
فان باستن حملات خود را به منچستریونایتد، که تنها هفت امتیاز از شش بازی ابتدایی فصل خود کسب کرده است، ادامه داد. اسطور هلندی می‌گوید شیاطین سرخ در حال حاضر هیچ ستاره‌ای درون ترکیبشان ندارند:
 به من فقط یک ستاره در این منچستریونایتد نام ببرید. در هر باشگاهی شما حداقل یک ستاره می‌بینید. (مارکوس) رشفورد بسیار بد است. کاسمیرو تمام شده است. برونو فرناندز، آندره اونانا و شاید گارناچو بازیکن خوبی باشند، اما هیچ ستاره‌ای بار این تیم را به دوش نمی‌کشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره