نماد آخرین خبر

کارشناس فوتبال: تراکتور با اخراجی‌های بی‌مورد برخورد کند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
کارشناس فوتبال: تراکتور با اخراجی‌های بی‌مورد برخورد کند

ایرنا/ کارشناس، مربی و بازیکن اسبق تراکتور، دلیل شکست های تراکتور در فصل جاری لیگ برتر را اخراج های بی مورد بازیکنان این تیم دانست و بر تصمیم قاطع باشگاه در برخورد انضباطی با این دسته از نفرات تاکید کرد.
اصغر اعتباری روز دوشنبه از دست دادن سه امتیاز بازی مقابل فولاد خوزستان برای تراکتور را بسیار گران دانست و گفت: اینکه بازیکنی به راحتی و بدون دلیل کارت بگیرد، در فوتبال روز جهان محلی از اعراب ندارد و تمام باشگاه های حرفه ای برای چنین بازیکنانی جرایم سنگینی را در نظر می گیرند که این موضوع در باشگاه تراکتور به کلی فراموش شده است.
وی دریافت کارت های زرد بی معنی توسط ایگور پوستونسکی مقابل فولاد را نشان دهنده غیرحرفه ای بودن این بازیکن بیان و اضافه کرد: مدیران باشگاه باید با این بازیکن برخورد کند و به نظرم حداقل جریمه وی می تواند کاهش یک دهم قراردادش باشد تا سایر نفرات تیم نیز متوجه اهمیت موضوع باشند.
اعتباری با بیان اینکه در فوتبال که ورزشی خشن و همراه با برخوردهای فیزیکی است، دریافت کارت های مفید تعریف شده است، یادآور شد: اما اینکه بازیکنی با ندانم کاری از زمین بازی اخراج شده و مجموعه باشگاه و هواداران را دچار لغزش و استرس کند، باید با برخوردهای تنبیهی مواجه شود.
وی از عملکرد ضعیف مدیر تیم فوتبال تراکتور به شدت انتقاد کرد و با بیان اینکه این فرد آشنایی کافی با شرح وظایف خود ندارد، گفت: یکی از وظایف مهم مدیر تیم که به عنوان نفر دوم در کنار سرمربی روی نیمکت است، تلاش برای آرام سازی روحی و روانی بازیکنان است تا با تذکرهای به موقع خود مانع از عصبانیت و دریافت اخطار آنها شود که این موضوع در نیمکت تراکتور اصلا" دیده نمی شود.
اعتباری خواستار آسیب شناسی روند دریافت کارت های زرد و قرمز در تیم تراکتور شد و ادامه داد: ادامه این روند نامبارک مجموعه تیم را به ورطه نابودی خواهد کشاند و اگر از همین هفته های اول با این موضوع مهم برخورد منطقی و قاطع صورت نگیرد، بعید است این تیم پرهوادار به عنوان مدعی در جمع تیم های بالای جدول جای بگیرد.وی با اشاره به نمایش ضعیف و بی برنامه تراکتور در مقابل فولاد خوزستان، یادآور شد: در حالیکه خط دفاعی ضعیف و کند تیم حریف فریاد می زد ما آسیب پذیریم، در تیم تراکتور هیچ برنامه ای تعریف شده برای عبور از دفاع حریف نبود.


اعتباری انتظارات از اسکوچیچ به دلیل نتایج درخشان در تیم ملی را بسیار بالا توصیف کرد و افزود: کادر فنی باید در جریان تمرینات برای شوت از راه دور، استفاده از ضربات کاشته و کرنر برنامه ریزی دقیق داشته باشد.
وی ادامه داد: در صورت بی توجهی مدیران اجرایی و کادر فنی تراکتور به آسیب های کنونی، پیش بینی می کنم نتایج سینوسی را همچنان شاهد باشیم که این روند به هیچ عنوان برازنده تیمی در قواره تراکتور که داعیه قهرمانی دارد، نیست.
 تیم فوتبال تراکتور تبریز در ادامه ناکامی در بازی های خانگی خود، روز گذشته با اخراج "ایگور پوستونسکی" در دقیقه ۴۴ با نتیجه ۲ بر ۱ مقابل فولاد شکست خورد.
این تیم در هفت بازی لیگ برتر مقابل ذوب آهن، سپاهان و فولاد سه اخراجی داشته است که نتیجه ۲ بازی همراه با باخت بوده است.
تراکتور از سه بازی خانگی خود در فصل جاری تنها یک امتیاز گرفته است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره