نماد آخرین خبر

خادم پور: سپاهان با VAR ما را نمی‌برد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خادم پور: سپاهان با VAR ما را نمی‌برد!

ورزش 3/سینا خادم‌پور که در ابتدای فصل به خیبر خرم‌آباد پیوست و در سه مسابقه ابتدایی فصل به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت، در حال حاضر تمرینات خود را زیرنظر مارکو اورلیو، سرمربی برزیلی خیبر خرم‌آباد، دنبال می‌کند و امیدوار است پس از پایان تعطیلات فیفادی بار دیگر به ترکیب اصلی این تیم بازگردد.
او در خصوص شرایط این روزهای خیبر به خبرنگار ما گفت: بعد از بازی با گل گهر و تعطیلی مسابقات، تمرینات فشرده ای را برگزار کردیم و برنامه‌های کادر فنی را به صورت منظم پیاده کردیم. بازی خارج از خانه ای با چادرملو داریم که بازی آسانی نیست و در خانه حریف برگزار می‌شود، اما ما تلاش می‌کنیم که دست پر به خرم‌آباد برگردیم.
خادم‌پور در ادامه در خصوص انگیزه خیبر برای این مسابقه صحبت کرد و گفت: چادرملو امسال نتایج خوبی گرفته است. آنها هم از لیگ یک مثل ما به تیم برتر آمده‌اند و برای این تیم احترام زیادی قائل هستیم اما به هر حال انگیزه ما این است که برای کسب سه امتیاز به زمین برویم. مجموعه تیمی ما متحد هستند که برای این بازی دل هواداران‌مان را شاد کنیم.
مدافع خیبر در خصوص عدم برگزاری تمام مسابقات لیگ برتر با VAR گفت: این سیستم باید در همه ورزشگاه‌ها نصب شود. ما در بازی با سپاهان از نبود این سیستم واقعا ضرر کردیم. سپاهان تیم بزرگی در ایران و آسیا است ولی ما آنها را در خانه خودمان تحت فشار گذاشتیم و آن بازی را به خاطر نبود VAR از دست دادیم. کمترین حق ما یک امتیاز از آن بازی بود. این سیستم نباید فقط برای تیم‌های صنعتی یا باشگاه‌های دیگر استفاده شود و ما هم باید از آن بهره ببریم تا در بحث داوری ضرر نکنیم.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره