نماد آخرین خبر

تناقض صحبت‌های علی کریمی در بحث مالی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
تناقض صحبت‌های علی کریمی در بحث مالی

آخرين خبر/ ماجراي علي کريمي و استقلال وارد فاز جديدي شده است.
به گزارش فوتبالي، بعد از آنکه احمد مددي معاون باشگاه استقلال در مصاحبه با روزنامه فرهيختگان مدعي شد درخواست مالي کريمي براي تمديد قرارداد،  مبلغي کلان و نادر است، کريمي پاسخ صحبتهاي مددي را داد و اعلام کرد که اصلا با استقلال درباره مسائل مالي صحبت نکرده است.
کريمي به ورزش سه گفته:" تنها درخواستم پرداخت دستمزد و حقوقم از باشگاه بوده و هرگز مبلغ اضافه اي را درخواست نکردم. تماس هايي با برخي اطرافيانم گرفته شده و گفته اند علي کريمي بيايد راضي اش مي کنيم اما هرگز من راجع به مساله مالي و عدد قرارداد حرفي نزدم"
کريمي مدعي شده از قبل به باشگاه استقلال گفته بود که در پايان فصل از اين تيم جدا خواهد شد منتهي معاون ورزشي استقلال نظر ديگري دارد. مددي که با خبرگزاري ميزان صحبت کرده گفته:" دو مرتبه با ايجنت کريمي حرف زديم. دفعه اول او گفت علي به کردان رفته و سري دوم هم به ما اعلام کرد طلب خودش و مدير برنامه‌هايش بايد در ابتدا به حساب آنها واريز شود و سپس مذاکرات را ادامه بدهيم."
اگر صحبتهاي معاون استقلال درست باشد، نشان دهنده اين است که موضع کريمي و مدير برنامه‌هايش درباره استقلال يکي نبوده است و اين سوال مطرح مي‌شود که چرا وقتي کريمي گفته علاقه‌اي به ماندن در استقلال ندارد، مدير برنامه‌هاي او گفته استقلال اول بايد مطالبات اين بازيکن را بدهد و بعد پاي ميز مذاکره با او بنشيند.



ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره