نماد آخرین خبر

بیک زاده: سعادتمند صداقت داشته باشد و بگوید ماجرا چیست

منبع
فارس
بروزرسانی
بیک زاده: سعادتمند صداقت داشته باشد و بگوید ماجرا چیست

فارس/ مدافع اسبق تيم فوتبال استقلال گفت: سعادتمند بايد در گفتارش صداقت داشته باشد و اين مي‌تواند حلال همه مشکلات باشد.
هاشم بيک زاده در خصوص اين که گفته مي‌شود به خاطر حمايت از عادل فردوسي پور قرار شده با برنامه فوتبال برتر همکاري نکند، اظهار داشت: من با عادل فردوسي پور دوست و رفيق هستم. با او در ارتباطم و اصلاً ربطي به او ندارد. با تهيه کننده اين برنامه صحبت کردم و برنامه طولاني‌مدت دادم. اگر بشود به کارمان ادامه مي‌دهيم.
وي در مورد وضعيت اين روزهاي استقلال به خاطر ماجراي استراماچوني عنوان کرد: من هم مانند هواداران استقلال نگران وضعيت اين تيم هستم. اگر قرار است که استراماچوني برگردد چرا پستي گذاشت که هيچ صحبتي با من نشده، شايد سعادتمند به خاطر اين که اعتراض هواداران را کم کند اين دروغ را گفت. بهتر است استراماچوني بيايد، چون او شکايتش را مي‌کند و پولش را مي‌گيرد و در خانه‌اش هم مي‌نشيند ولي بهتر است او را بياورند. 
مدافع اسبق استقلال افزود: البته سازمان ليگ قانوني گذاشته که مربي و بازيکن خارجي نمي‌تواند به ايران بيايد. من فکر مي‌کنم بازگشت برانکو و استراماچوني از لحاظ مالي هم به نفع وزارت ورزش است و هم به نفع باشگاه استقلال و پرسپوليس، هواداران هم آنها را دوست دارند، اميدوارم که آنها برگردند.
بيک زاده در خصوص اين که استراماچوني شب گذشته اعلام کرد هيچ پيشنهادي به او نشده، سعادتمند دو هفته پيش آن رفتار را با فرهاد مجيدي داشت و به نظر مي‌رسد هوادار استقلال بازي داده شده، گفت: اگر سعادتمند صادقانه صحبت کند هواداران قبول مي‌کنند و با اين مسأله کنار مي‌آيند. ولي اين که به دروغ بگويد ما با استراماچوني صحبت کرديم و قرار است بيايد، خودش نمي‌آيد کمکش مي‌آيد، کمکش نمي‌آيد پدرش مي‌آيد و... اين صحبت‌ها را که مي‌کنند هواداران از جمله خودم ناراحت مي‌شوند. آنها هم حق دارند و مي‌خواهند تکليف تيمشان مشخص شود.
وي افزود: نمي‌شود هر مديرعاملي که مي‌آيد يک دروغي ببافد. يک جام را به راحتي از دست دادند. فصل براي استقلال مي‌توانست خوب تمام شود و حتي فرهاد مي‌توانست با جام گرفتن در استقلال بماند. خيلي اتفاقات مي‌توانست بيفتد. من از سعادتمند خواهش مي‌کنم وقتي مي‌گويد باشگاه براي مردم و هواداران است، بيايد و صادق باشد و با مردم صحبت کند. بگويد اصلاً چنين چيزي نبوده، نه اين که دروغ بگويند و ماجرا را کش بدهند و اين همه مشکلات را به وجود بياورند. صادقانه بگويند چنين چيزي نبوده و صحبت نکرديم و دنبالش هم نبوديم. مطمئنم استراماچوني نمي‌آيد و اين مسأله دروغ بوده است.

مدافع اسبق استقلال در خصوص اين که آرش برهاني عنوان کرده زماني دغدغه استقلال قهرماني و رسيدن به مراحل پاياني ليگ قهرمانان آسيا بوده، اما امروز دغدغه استقلالي‌ها آمدن يا نيامدن استراماچوني است، گفت: من هم با صحبت آرش موافقم. زماني که در استقلال بوديم با امير قلعه‌نويي دو قهرماني آورديم، چهارم آسيا شديم. هميشه به دنبال قهرماني بوديم. اگر هم يک سري مشکلات و شيطنت‌ها به وجود نمي‌آمد تا الان اين تيم مشغول جام گرفتن بود.
وي ادامه داد: اين حق هوادار است چون مي‌بيند تيمش هميشه قهرمان مي‌شده، هميشه بالاتر از تيم رقيب بوده و بهتر بازي مي‌کرده، کاري به مربي ندارد. الان هم استراماچوني بيايد معلوم نيست دوباره همان استراماچوني سابق باشد و بتواند نتايج خوبي بگيرد. شايد همين هواداران او را نخواهند. اميدوارم اتفاقات خوب بيفتد. فقط سعادتمند بايد در گفتارش صداقت داشته باشد و اين مي‌تواند حلال همه مشکلات باشد.
بيک زاده در مورد اين که دليل مراجعه‌اش به فدراسيون فوتبال چه بوده اظهار داشت: من براي طلبم از استقلال آمدم. 500 ميليون از طلبم را بخشيدم. قرار بود ماليات قراردادم را که برعهده باشگاه بود بپردازند اما متأسفانه ندادند. پشيمانم که 500 ميليونم را بخشيدم. من به خاطر هواداران بخشيدم نه به خاطر مسؤولان و مديران باشگاه استقلال. واقعا پشيمانم که اين کار را کردم. اي کاش اين کار را نمي‌کردم.
مدافع اسبق استقلال گفت: طلبم به خاطر ماليات نزديک 200 ميليون تومان است. به خاطر ماليات ممنوع‌الخروجم کردند و حساب‌هايم را بستند. اين همه کار براي استقلال کرديم. زماني زنگ مي‌زدند و مي‌گفتند بيا نمي‌توانيم يار بگيريم. بيا و رضايت بده، رضايت دادم و پول را بخشيدم حالا به دنبال ماليات افتادم.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره