نماد آخرین خبر

انتقام یک هوادار مارسی از نیمار

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
انتقام یک هوادار مارسی از نیمار

آخرين خبر/  نيمار ستاره برزيلي پاريسن ژرمن پس از درگيري با آلوارو گونزالس بازيکن مارسي به شدت در ميان هواداران تيم المپيک منفور شده است.
به گزارش فوتبالي، نيمار پس از درگيري با بازيکنان مارسي و پس گردني زدن به آلوارو گونزالس با کارت قرمز داور از زمين اخراج شد و ممکن است که با چهار تا هفت جلسه محروميت مواجه شود. نيمار در پايان بازي مدعي شد که بازيکن مارسي به او توهين نژادپرستانه کرده است البته بازيکن اسپانيايي اين ماجرا را تکذيب کرد و حتي هواداران مارسي تصاويري از لبخواني نيمار در حين بازي منتشر کردند که فحش ها و توهين هاي ژشتي را نثار آلوارو گونزالس مي کند.
هواداران مارسي به هيچ وجه دل خوشي از نيمار ندارند و حالا امروز تصاويري از يک فروشگاه لوازم ورزشي در شهر مارسي منتشر شده است که صاحب اين فروشگاه براي اين که از نيمار انتقام بگيرد، پيراهن وي را مقابل در فروشگاه انداخته تا هر کسي که وارد مي شود در ابتدا کفش هايش را با لباس بازيکن برزيلي پاک کند. به هر صورت نيمار هميشه شخصيت جنجال سازي در دوران فوتبالش بوده و در تيم هاي قبلي خود يعني بارسلونا و همچنين تيم ملي برزيل هم اين را نشان داده و حالا حاشيه ها گريبانگيرش در ليگ فرانسه شده اند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر