نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

شوک 438 هزار دلاری دیاباته با تهدید به فسخ قرارداد

منبع
فارس
بروزرسانی

فارس/ شيخ دياباته با ارسال نامه رسمي به باشگاه استقلال اعلام کرد در صورتي که بدهي اين باشگاه به وي پرداخت نشود قراردادش يکطرفه فسخ خواهد شد.
شيخ دياباته بعد از فينال جام حذفي براي ديدار با خانواده خود راهي فرانسه شد و با تاخير خود را به اردوي قطر رساند. اين بازيکن که مدتي است مطالبات خود را از باشگاه استقلال دريافت نکرده اين با وجود بازگشت به اردوي اين تيم در قطر در نامه اي رسمي به مسئولان باشگاه استقلال هشدار داده که در صورت عدم پرداخت مطالباتش قرارداد خود را يکطرفه فسخ خواهد کرد.
ظاهرا مسئولان باشگاه استقلال به اين بازيکن قول داده اند تا در صورت حضور در قطر و بازگشت به اردوي استقلال به هر شکل ممکن طلب وي را پرداخت خواهند کرد اما اين بازيکن براي محکم کاري نامه خود را به باشگاه استقلال ارسال و يک رونوشت را هم به فيفا فرستاده است.
مهاجم تيم فوتبال استقلال در نامه رسمي خود به اين باشگاه نوشت :
اول: حقوق 2 ماه خود را که مبلغ 85هزار دلار آمريکا است  بايد پرداخت شود.
دوم: 105 هزار دلار بابات قرارداد جديد که بايد قبل از تاريخ 10 جولاي(20 تيرماه) پرداخت مي شد.

سوم:پاداش 23 بازي که در مجموع 23 هزار دلار مي شود.
چهارم: پاداش زدن 15 گل که در مجموع 150 هزار دلار مي شود.
پنجم:پاداش 2 پاس گل و سه پنالتي به ثمر رسيده که در مجموع 25 هزار دلار مي شود.
ششم: پاداش صعود از مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا به مبلغ 50 هزار دلار ( البته استقلال هنوز از اين مرحله صعود نکرده است).
همچنين دياباته اعلام کرده سود اين پول که پرداخت نشده در هر ماه 10 هزار دلار است که باشگاه استقلال بايد آن را پرداخت کند.
در انتهاي نامه، اين بازيکن اعلام کرد: در صورتي که يک باشگاه به صورت قانوني حقوق بيش از 2 ماه يک بازيکن را پرداخت نکند بازيکن مي تواند از حق خود براي فسخ قرارداد استفاده کند و در صورتي که بازيکن در يک نامه مکتوب 15 روز به باشگاه فرصت بدهد و مطالباتش پرداخت نشود او مي تواند از حق قانوني خود براي فسخ قرارداد استفاده کند.
دياباته در پايان نامه خود تاکيد کرد: از شما (باشگاه استقلال) درخواست مي کنم نسبت به پرداخت مطالبات اينجانب اقدام نماييد.
نامه دياباته روز 30 آگوست(9 شهريور) به باشگاه استقلال ارسال شده و از آن تاريخ بيش از 15 روز گذشته است. البته دياباته هم اکنون در اردوي تيم استقلال حضور دارد اما به نظر مي رسد در صورت پرداخت نشدن مطالبات وي، اين بازيکن قرارداد خود را فسخ کند.
اين در حالي است که مسئولان استقلال بايد در اسرع وقت بدهي 550 هزار دلاري به وينفرد شفر را پرداخت کنند و مطالبات سنگين دياباته به مشکلات آنها اضافه کرده است.هرويه ميليچ ديگر بازيکني است که خواستار پرداخت مطالبات خود شده و اين موضوع را به اطلاع اين باشگاه رسانده است.
تصوير نامه دياباته به باشگاه استقلال را ببينيد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره