نماد آخرین خبر

مدت زیادی برای این لحظه صبر کردم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مدت زیادی برای این لحظه صبر کردم!

ورزش 3/ تياگو آلکانترا خريد جديد ليورپول از حضور در اين تيم ابراز خوشحالي کرد.
 بعد از گمانه‌زني‌هاي فراوان بالاخره دقايقي پيش مشخص شد که تياگو آلکانترا با قراردادي چهار ساله به ارزش 20 ميليون پوند راهي ليگ برتر انگليس و باشگاه ليورپول شده و در فصل جديد با لباس قرمز اين تيم به ميدان خواهد رفت.
تياگو آلکانترا بعد از قطعي شدن انتقالش به ليورپول ضمن ابراز خوشحالي از اين موضوع گفت: " واقعا حس و حال فوق العاده اي دارم چرا که مدت زمان زيادي براي رقم خوردن اين اتفاق صبر کرده بودم. از حضور در ليورپول بسيار خوشحال هستم. باور دارم که باشگاه به گونه‌اي است که مي‌تواند شخصيت من را به خوبي توضيح دهد. من اهداف مهمي در اينجا دارم و مي خواهم به همه آنها برسم. همچنين قصد دارم تا جايي که امکان دارد با ليورپول براي کسب جام ها تلاش کنم.
لازم است که در سريع ترين زمان ممکن با تيم و شرايط باشگاه هماهنگ شوم. من قصد دارم به ليورپول در همه بخش‌ها از جمله دفاعي هجومي و روحي، رواني کمک کنم. به طور قطع من از انجام اين انتقال بيشتر از هواداران هيجان زده هستم. من تمام انرژي و روح خود را براي هم تيمي ها، باشگاه و هواداران ارائه مي دهم."
تياگو در ادامه گفت: " به ياد دارم اولين باري که در آنفيلد حاضر شدم حدود پنج يا شش سال داشتم. من هميشه عاشق فوتبال بودم و از تيم خاصي طرفداري نکردم. من نه تنها براي حضور در زمين بلکه براي تمرين کردن با هم تيمي هايم در ليورپول نيز هيجان خاصي دارم. مي خواهم رابطه متقابل بين من و تيم شکل بگيرد؛ هم من به آنها براي پيشرفت کمک کنم و هم آن ها به من."
تياگو در پايان گفت: " فيليپ کوتينيو و ژابي آلونسو نقش زيادي در اين انتقال ايفا و کمک زيادي در اين راه به من کردند."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر