نماد آخرین خبر

بن‌عطیه نباید اخراج می‌شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
بن‌عطیه نباید اخراج می‌شد

ايسنا/ سرمربي مراکشي الدحيل بر اين باور است که اخراج بن عطيه در ديدار برابر الشارجه اشتباه بود.
 به نقل از اسپورت، الدحيل در ديدار برابر الشارجه امارات  شکست دور از انتظاري را تجربه کرد و تيم قطري با نتيجه چهار بر دو تن به شکست داد.
رکراکي سرمربي الدحيل در نشست خبري بعد از بازي گفت: براين باور هستم که اخراج بن عطيه نقطه تحول بازي بود. بعد از ۱۰ نفره شدن ما بازي به کلي تغيير کرد چرا که بن عطيه از بهترين هاي تيم بود.
او ادامه داد: من دوست ندارم که درباره تصميمات داور صحبت کنم اما وقتي صحنه آهسته را ديدم متوجه شدم که بن عطيه مستحق اخراج نبود. من به تصميمات داور احترام مي گذارم اما نبايد بازيکن ما اخراج مي شد.
سرمربي الدحيل در ادامه صحبت هاي خود گفت: باوجود آنکه تن به شکست داديم اما بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم. من به عملکرد شاگردانم افتخار مي کنم. با وجود ۱۰ نفره شدن بازي را به تساوي کشانديم. اشتباه ما زياد بود و تاوان آنها را داديم. مستحق شکست نبوديم. الان ديگر بايد در دو ديدار باقيمانده بهترين نتايج را به دست آوريم. من به بازيکنانم اين ايمان و اعتماد را دارم که مي توانيم نتايج لازم را به دست آوريم.
الدحيل در ديدار بعدي خود بايد برابر پرسپوليس به ميدان رود. در اين گروه نماينده ايران با ۷ امتياز صدرنشين است و تيم  هاي الدحيل و التعاون هم ۶ امتيازي هستند و الشارجه هم با ۴ امتياز در قعر جاي دارد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره