نماد آخرین خبر

گلر استرالیایی علیه ستاره‌های سپاهان

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
گلر استرالیایی علیه ستاره‌های سپاهان

ورزش 3/ سنگربان استراليايي النصر، سد بزرگي بر سر راه سپاهاني ها براي گلزني در ديدار امشب بود.
در هفته چهارم رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا، النصر و سپاهان در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم رفتند که اين بازي با برتري 2 بر صفر نماينده عربستان به پايان رسيد. 
در اين ديدار براد جونز سنگربان استراليايي النصر در مقابل حملات سپاهاني ها فوق العاده ظاهر شد و موقعيت هاي متعددي را از شاگردان نويد کيا گرفت. برد جونز در اين مسابقه، با ثبت 8 سيو يا نجات دروازه، شب درخشاني براي تيمش رقم زد.
سنگربان النصر که سابقه حضور در تيم هاي شفيلد، ميدلزبرو، ليورپول و فاينورد را در کارنامه دارد، با عکس العمل هاي فوق العاده اش، باعث ثبت يک پيروزي ارزشمند براي النصر شد.
برد جونز ابتدا در دقيقه 13 مسابقه، ضربه نويدکيا را به خوبي مهار کرد. او در دقيقه 23 شوت روي پا نورافکن را با واکنشي تماشايي دور کرد. سپس در دقيقه  برد جونز باز هم مانع از گلزني بازيکنان سپاهان شد و توپ ارسالي از جناح راست و ضربه شهباززاده را مهار کرد.
واکنش هاي برد جونز در نيمه نخست تمامي نداشت. او در دقيقه 38 ضربه سر محمد محبي روي ارسال اسماعيليفر را به خوبي مهار کرد. 

اوج هنرنمايي جونز در دقيقه 40 بود. در اين دقيقه، نزديک بود سپاهان گل اول را روي ارسال تند و تيز و کوتاه نورافکن از جناح چپ و شوت شهباززاده بزند، اما ضربه اين مهاجم در محوطه 6 قدم هم تبديل به گل نشد تا برد جونز قبل از عبور توپ از خط دروازه النصر توپ را بيرون کشيد.
جونز در نيمه دوم ضربات گولسياني و رضا دهقاني را نيز مهار کرد تا يک شب رويايي را در ورزشگاه جاسم بن حمد رقم زده باشد و به عنوان بهترين بازيکن زمين شناخته شود. 
با اين شکست، سپاهان در آستانه حذف از رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا قرار گرفت. شاگردان نويد کيا هر چند برخلاف ديدار قبلي، موقعيت هاي پرشماري را بر روي دروازه النصر خلق کردند، اما در باز کردن دروازه حريف عاجز بودند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره