نماد آخرین خبر

نکته مهم درباره پرسپولیس!

منبع
فارس
بروزرسانی
نکته مهم درباره پرسپولیس!

فارس/ هافبک اسبق پرسپوليس گفت: پرسپوليس نسبت به بازي قبلي مقابل التعاون نمايش بسيار خوبي داشت و مي توانست دو سه گل ديگر به ثمر برساند.
مرتضي فنوني زاده درباره برتري يک بر صفر پرسپوليس مقابل التعاون عربستان اظهار داشت: پرسپوليس نسبت به بازي قبلي در اين ديدار نمايش بسيار خوبي داشت و مي توانست دو سه گل ديگر به ثمر برساند. با اين وجود برد را به هواداران تبريک مي گويم.
وي افزود: خوشبختانه اين بازي را برديم اما نمي دانم فکر گل محمدي براي استفاده نکردن از احمد نوراللهي در ترکيب اصلي چه بوده است. شايد احساس مي کرد اگر نوراللهي مقابل التعاون کارت زرد بگيرد و بازي با الدحيل که سخت تر است از دست بدهد. به همين دليل تصميم گرفت تيمش را با احتياط به زمين بفرستد.
پيشکسوت تيم پرسپوليس ادامه داد: يک نکته مهم درباره پرسپوليس اين است هر موقع اميد عاليشاه به زمين مي آيد، موثر بازي مي کند اما نمي دانم چرا گل محمدي وي را دير به زمين مي فرستد. البته هر مربي سليقه خودش را دارد.
فنوني زاده عنوان کرد: پرسپوليس در بازي امشب خيلي هماهنگ تر بود. برخلاف نيمه اول بازي رفت که اصلا خوب نبود، در نيمه اول اين ديدار عملکرد فوق العاده اي داشت. هماهنگي اين بچه ها هم با ثبات تيمي شکل مي گيرد. يعني دست کم هشت نفر از بازيکناني که وارد ترکيب اصلي مي شوند، بايد بازيکناني باشند که سال هاي قبل هم در پرسپوليس بوده اند.
وي افزود: در دهه شصت هميشه علي پروين 8،9 بازيکن قديمي تيم را در ترکيب ثابت مي گذاشت. يحيي هم بايد چنين کاري کند و تغييرات کمتري در تيمش بدهد. با اين وجود نسبت به بازي قبلي پرسپوليس مقابل التعاون خيلي بهتر بازي کرد.

پيشکسوت پرسپوليس تصريح کرد: فکر مي کنم سرنوشت تيم هاي صعود کننده از گروه پرسپوليس به روز آخر کشيده شود. سه تيم عربي در اين گروه است و به همين دليل مي گويم ديدار با الدحيل فينال است. مطمئن باشيد تيم قطري با اين تصور که راحت مي تواند پرسپوليس را شکست بدهد، از شارجه در خانه خودش با نتيجه چهار بر دو شکست خورد تا به تيم اماراتي هم براي صعود شانس بدهد! ولي از اين خبرها نيست.
فنوني زاده خاطر نشان ساخت: اگر پرسپوليس بازي شش امتيازي با الدحيل را ببرد، گل محمدي مي تواند روز آخر با خيال راحت حتي از بازيکنان ذخيره استفاده کند. پرسپوليس اکنون صدرنشين است و شرايط صعود دست خودش است و به تيم هاي عربي کاري ندارد. يحيي الان مربي باتجربه اي است و بايد ديدار با الدحيل را متفکرانه جلو برود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره