نماد آخرین خبر

انتقاد جهرمی از تلویزیون در رابطه با فردوسی‌پور

منبع
ايسنا
بروزرسانی

ايسنا/ وزير ارتباطات از تلويزيون در رابطه با نحوه برخورد با عادل فردوسي‌پور در ماجراي گزارش ليگ قهرمانان آسيا انتقاد کرد.
محمدجواد آذري جهرمي درشبکه خبر:
* (با اشاره به تماشاي مسابقه فوتبال در اينستاگرام توسط کاربران): مدتي قبل يک گزارش ورزشي پخش شد، مردم دوست داشتند اين گزارش را در شبکه داخلي و با گزارش مجري محبوب‌شان (فردوسي پور) بشنوند، اما اين اتفاق رخ نداد. بنابراين در حالي که مي‌شد اين برنامه را با ترافيک داخلي تماشا کنند، اما در شبکه خارجي پخش شد و ترافيک خارجي را به خود اختصاص داد. هميشه با بستن فضاي مجازي نمي‌توان به نتيجه دلخواه رسيد، گاهي چاره کار آزاد کردن فضا است.
* عرصه را بر او محدود کرديد و اگر مجبور شد بر روي يک پلتفرم بين‌المللي حضور يابد و پهناي باند خارجي مصرف شد؛ به وزارت ارتباطات «گير» مي‌دهيد؟ اگر پهناي باند داخلي مي‌خواهيد؛ به ذائقه مردم احترام بگذاريد؛ بجاي بستن و محدود کردن، آزاد کنيد و رفع انحصار.
* (با بيان اينکه پهناي باند يک مسئله دستوري نيست که به مردم بگوييم چه چيزي مصرف کنند): مصرف به ذائقه افراد برمي‌گردد و نمي‌توان به کسي زور کرد که چه چيزي مصرف کند. درباره پهناي باند، دو شکل نگاه وجود دارد. برخي مي‌گويند دولت پهناي باند را افزايش ندهد چون بخش فرهنگي به تناسب آن ارتقا پيدا نکرده است. عده‌اي مي‌گويند کاري به فرهنگ نداشته باشيم و پهناي باند را بدون درنظر گرفتن اين شاخصه توسعه بدهيم. تشکيل مرکز ملي به اين دليل بوده است که در اين‌باره تصميم بگيرد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره