نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

یحیی برای مناظره با رسول پناه به فوتبال برتر می‌رود؟

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
یحیی برای مناظره با رسول پناه به فوتبال برتر می‌رود؟

آخرين خبر/ رئيس سابق هيات مديره قرمزها، با دعوت از يحيي گل محمدي جهت مناظره در برنامه فوتبال برتر به نوعي مي خواهد توپ را به زمين او بياندازد اما به نظر نمي رسد يحيي بخواهد به رسول پناه جواب بدهد.
به گزارش فوتبالي، اختلافات مهدي رسول پناه و يحيي گل محمدي و انتشار فايلهاي صوتي و ويديويي از رسول پناه که در چند ماه گذشته به سوژه داغ رسانه ها تبديل شده بود بعد از معرفي اعضاي جديد هيات مديره و استعفاي مهدي رسول پناه از جمع قرمزها به نوعي مسکوت ماند تا اينکه خود رسول پناه پس از شکست پرسپوليس مقابل آلومينيوم اراک، نامه اي 14 بندي عليه يحيي گل محمدي منتشر کرد. 
دقايقي پيش متني از مهدي رسول پناه در خبرگزاري ها منتشر شد مبني بر اينکه مهدي رسول پناه در نامه به مهدي هاشمي تهيه کننده برنامه فوتبال برتر در خواست کرده مقدمات مناظره با يحيي گل محمدي سرمربي پرسپوليس را در اين برنامه فراهم کنند تا با حضور فيزيکي هر دو نفر در استوديو برنامه فوتبال برتر درباره موضوعات محل اختلاف مناظره کنند.
مهدي رسول پناه که بعد از انتشار سريال فايل هاي صوتي و تصويري از او حسابي خبر ساز شده بود بارها از سوي محمد حسين ميثاقي دعوت شد تا در برنامه فوتبال برتر حاضر شده و به ابهامات دوران مديريتي و ادعاهايي که درباره سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس و بازيکنان اين تيم داشته پاسخگو باشد، موضوعي که هيچوقت رسول پناه نسبت به آن واکنش مثبتي نداشت.
شايد براي خيلي‌ها اين سوال مطرح باشد که اختلاف بين سرمربي و رئيس هيات مديره باشگاه از کجا آغاز شد؟ پس از حضور رسول پناه به عنوان عضو هيات مديره اين باشگاه، در 26 آذر ماه سال گذشته از سوي وزارت ورزش، او جانشين مرحوم جعفر کاشاني شد، اما سه ماه بعد به عنوان مديرعامل اين باشگاه جانشين محمدحسن انصاريفرد شد که اختلافات زيادي را در همين مدت کوتاه با يکديگر داشتند. با اين حال طي ماه‌هاي اخير در متن حواشي بزرگ اين باشگاه قرار داشته و خصوصا صحبت هاي نسنجيده او باعث شده تا يحيي و برخي بازيکنان پرسپوليس موضع تندي نسبت به وي داشته باشد.
گل محمدي که بعد از انتشار صحبت هاي رسول پناه واکنشي به آن در رسانه ها نداشت بعد از تساوي در لحظات پاياني ديدار دربي، در نشست خبري خود بيشتر زمان را اختصاص به موضع‌گيري عليه رسول‌پناه کرد و با اولتيماتومي 48 ساعته به وزارت ورزش، خواهان پايان دادن به همکاري رييس هيات مديره با باشگاه شد. او حتي روز بعد از دربي هم در تمرين ريکاوري حضور نيافت و بعد از آن هم تمرينات تيمش را تعطيل اعلام کرد تا در فاصله ديدار با فولاد خوزستان تنها 3 روز زمان براي کار تاکتيکي براي اين جدال سخت پيش رو داشته باشد.

موضوع مهم اين بود که وزارت ورزش مدعي بود که رسول پناه اقدامي براي تضعيف پرسپوليس نداشته و حتي با تامين منابع لازم براي پرداخت بدهي‌هاي اين باشگاه و جذب 9 بازيکن مدنظر اين تيم و کادرفني در نقل و انتقالات تابستاني، اقدام موفقي را صورت داده است. از سوي ديگر اما يحيي گل محمدي با اشاره به اختلافات قديمي که حتي اقدام براي برکناري يحيي گل محمدي در صورت ناکامي در مرحله گروهي ليگ قهرمانان در آن هم قرار داشته، خواهان پايان کار رسول پناه در اين باشگاه شده بود. 
پرسپوليس در شروع دوباره ليگ قهرمانان بعد از کرونا که در قعر جدول حضور داشت، از شانس کمي براي صعود برخوردار بود اما در ادامه توانست با کسب نتايج موفق تا فينال اين مسابقات هم پيش برود. با اين حال طرح اين صحبت‌ها، اختلافات طرفين را افزايش داد تا يحيي گل محمدي نشست خبري بعد از دربي را بهترين فرصت براي اعلام اولتيماتوم خود بداند و جالب اينکه هواداران نيز خيلي زود در مسير خواسته‌هاي وي و با اشاره به اقداماتي که رسول پناه به زعم آنها براي تضعيف تيم در خصوص جدايي مهدي ترابي، علي عليپور و شجاع خليل زاده داشته، خواستار برکناري رسول پناه در فضاي مجازي شدند.
با اين حال پس از کش و قوس هاي فراوان بالاخره رسول پناه استعفا کرد اما بعد از آن يک بيانيه تند را عليه يحيي گل محمدي در اختيار رسانه ها قرارداد تا حسابي سرمربي قرمزها را مورد اتهام قرار داده و خواستار پاسخگويي او شود اما يحيي بعد از اولين جلسه هيات مديره در پاسخ به ادعاهاي رسول پناه اعلام کرد که همه او «مهدي رسول پناه» را به خوبي مي شناسند و نياز نيست ديگر من در اين رابطه صحبت کنم.
اما حالا مهدي رسول پناه چند روز بعد از استعفا و کناره گيري از هيات مديره پرسپوليس در نامه به مهدي هاشمي خواستار برگزاري مناظره با يحيي گل محمدي شده است، موضوعي که با توجه به شرايط حساس قرمزها بعيد است سميعي اجازه برگزاري آن را بدهد و حتي يحيي گل محمدي هم به احتمال زياد تمايلي به اين مناظره ندارد. رسول پناه با انتشار اين نامه و رسانه اي کردن آن سعي کرد توپ را به زمين يحيي انداخته تا همچنان دعوا ادامه داشته باشد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر