نماد آخرین خبر

واکنش معاون پرسپولیس به صحبت‌های رسول‌پناه

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
واکنش معاون پرسپولیس به صحبت‌های رسول‌پناه

ورزش 3/ ابراهيم شکوري معاون اجرايي باشگاه پرسپوليس مي‌گويد هرکسي که بخواهد آرامش پرسپوليس را بهم بريزد، آن ها مقابلش مي‌ايستند.
صبح امروز مهدي رسول پناه با انتشار يک نامه از برنامه فوتبال برتر درخواست کرد که زمينه يک مناظره دو نفره بين او و يحيي گل محمدي را فراهم کنند. اين موضوع سروصداي زيادي در فضاي هواداري و رسانه اي به وجود آورد اما سرمربي پرسپوليس ترجيح داد که به آن پاسخي ندهد.
حالا ابراهيم شکوري معاون اجرايي پرسپوليس در اين خصوص اظهار نظر کرده است: سياست گذاري باشگاه از زماني که مديريت جديد در باشگاه حاضر شد، اين بوده که آرامش را به تيم تزريق کند. ما در سه ماه گذشته ما تمام تلاشمان را کرديم اين اتفاق بيفتد و در حال حاضر همچنان سياست ما همين است. هر سازمان و ارگان و شخصي که بخواهد اين آرامش را به هم بزند، قطعا باشگاه پرسپوليس مقابل او ايستادگي مي‌کند.
وي همچنين افزود: اميدواريم دوستاني که در کنار ما هستند، قبلا بودند يا در آينده خواهند بود، کمک کنند که تيم ما همچنان اين آرامش را داشته باشند چون نقطه قوت ما اين آرامشي است که داريم. ما به دنبال ادامه اين روند هستيم و تمام سعي و تلاشمان را مي‌کنيم که آن را ادامه دهيم و همه در راستاي قدم برداريم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد