نماد آخرین خبر

نوازی: چمن ورزشگاه همانی بود که گل‌محمدی در مشهد خواسته بود

منبع
فارس
بروزرسانی
نوازی: چمن ورزشگاه همانی بود که گل‌محمدی در مشهد خواسته بود

فارس/ مربي تيم فوتبال پديده خراسان نسبت به اظهارات يحيي گل‌محمدي در نشست خبري روز گذشته واکنش نشان داد.
پيش از بازي روز گذشته پديده و پرسپوليس کادر فني تيم ميهمان نسبت به بلندي چمن ورزشگاه امام رضا گلايه کرد و بعد از پايان مسابقه نيز اين گلايه‌ها به نشست خبري کشيده شد. 
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در کنفرانس خبري ضمن انتقاد از بلند بودن چمن ورزشگاه گفت: تصور مي‌کنم بلند بودن چمن استاديوم امام رضا از پيش طراحي شده بود اما اين اظهارنظر واکنش مربي پديده را در پي داشت. 
محمد نوازي با انتقاد از اظهارات صورت گرفته توسط سرمربي پرسپوليس در نشست خبري اظهار داشت: از اين صحبت‌ها تعجب کردم چون گل‌محمدي تنها يک سال است در پرسپوليس حضور دارد و خود اين مربي پيش از اين در مشهد حضور داشت و وضعيت چمن ورزشگاه امام رضا را ديده بود.
وي افزود: اتفاقاً کارمندان ورزشگاه امام رضا معتقد بودند چمن را به همان شکلي که گل‌محمدي به آنها گفته بود کوتاه کردند و او پيش از اين در مشهد اندازه چمن ورزشگاه را خودش تعيين کرده بود.
مربي تيم فوتبال پديده تأکيد کرد: از پيش تعيين شده به اين مسائل نمي‌گويند، مي‌شود داور را از پيش تعيين کرد، برنامه  بازي‌ها را از پيش تغيير داد و يا کارهاي ديگري کرد اما چمن ورزشگاه را نمي‌شود از پيش تغيير بدهيم، اگر چمن بلند بوده براي ما هم بلند بود و مي‌توانيم به بازي‌هاي قبلي پديده رجوع کنيد و ببينيد که تيم ما هم روي زمين فوتبال بازي مي‌کند. اتفاقاً از همين روش بر روي زمين به پرسپوليس گل زديم.

نوازي خاطرنشان کرد: در بازي رفت ميلاد سرلک در دقيقه 30 با خطاي محرز بايد با کارت قرمز مواجه مي‌شد اما اين اتفاق نيفتاد و ما بازي را باختيم اما کلامي به آن نپرداختيم. اين درست نيست که بعد از يک بازي فوتبال و تلاش بازيکنان داخل زمين يک مربي بگويد که چمن ورزشگاه بلند بود و اين کار را از پيش تعيين کرده بودند. چهار سال است انواع برنامه‌ها را از پيش تعيين کرده‌اند پس اگر اين مدل صحبت کردن خوب است ما هم جواب بدهيم. گل‌محمدي يک سال است به پرسپوليس رفته و شايد خبر ندارد در سه سال قبلش هم همه چيز از پيش تعيين شده بود. در همين بازي روز گذشته داور در ميانه ميدان خطاي هند بازيکن پرسپوليس را نگرفت و همان توپ به گل تساوي حريف تبديل شد اما ما کلامي حرف نزديم.يا در يک صحنه لک توپ را مقابل قاسمي نژاد از بيرون محوطه جريمه مهار کرد باز هم ما حرفي نزديم. در يک صحنه ديگر داور بي احتياطي مدافع پرسپوليس را درون محوطه جريمه نديد ولي ما چيزي نگفتيم.
وي خاطرنشان کرد: خواهش من اين است مربيان و همکاران ما در روزهايي که تيم‌شان در حد و اندازه خودش ظاهر نمي‌شود و يا نتيجه نمي‌گيرند با مطرح کردن چنين صحبت‌هايي زحمات حريفان را به باد ندهند. 

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره