نماد آخرین خبر

مورینیو: به خودم مربوط است!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ ژوزه مورينيو معتقد است تاتنهام در برخي دقايق دچار بي نظمي و عدم ثبات مي شود.
 کابوس دريافت گل در دقايق پاياني در اين فصل يک بار ديگر گريبان تاتنهام را گرفت تا اين تيم برتري مقابل نيوکاسل را با تساوي در دقيقه 85 عوض کند. ژوزه مورينيو، سرمربي پرتغالي تاتنهام که چندان از عملکرد تيمش راضي نبود، با روي خوش پاسخ خبرنگاران را نداد و مدعي شد اين موضوع به خودش مربوط است.


ژوزه مورينيو گفت: "ما در طول مسابقه و قبل از دريافت گل دوم فرصت هايي براي تمام کردن کار حريف و زدن گل سوم داشتيم، اما در ادامه شما شاهد بي نظمي و عدم ثبات در تيم بوديد. براي من به عنوان سرمربي، تجزيه و تحليل بازي در کنار شما بسيار دشوار است.
خودمان چنين شرايطي را براي خودمان ايجاد مي کنيم و شما براي تجزيه و تحليل گل هاي دريافتي تاتنهام نيازي به حضور من نداريد. موضوع دريافت گل در دقايق پاياني نيز مربوط به خودم است و به شما نمي گويم.

نمي توانستم از توبي آلدروايرد و سرژ اوريه استفاده کنم، زيرا آنها ديروز تازه به تمرينات تاتنهام اضافه شده بودند. نمي خواهيم بگويم بي نظمي صورت گرفت و شرايط فعلا همين است. بازيکني که چهارشنبه و بعد از حضور در مسابقات ملي به لندن سفر کرد، ابتدا آزمايش داده و مي توانستند بلافاصله پنجشنبه، جمعه و شنبه در تمرينات حاضر باشند.
اما اوريه و آلدروايرد چنين شرايطي نداشتند. البته شرايط اين دو بازيکن مناسب بود، اما آنها آزمايشات خود را به موقع انجام ندادند تا روز پنجشنبه در تمرين باشند و به همين دليل امکان استفاده از آنها در ليست تاتنهام وجود نداشت."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر