نماد آخرین خبر

جنجال لالیگایی؛ اتفاقات عجیب در بازی والنسیا!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جنجال لالیگایی؛ اتفاقات عجیب در بازی والنسیا!

ورزش 3/ اتفاقات عجيبي در جريان مسابقه دو تيم والنسيا و کاديز رخ داده است.
ديدار دو تيم والنسيا و کاديز به علت توهين نژادپرستانه بازيکنان کاديز به دياخابي در دقيقه 36 متوقف شده و ابتدا بازيکنان والنسيا به نشانه اعتراض و در ادامه بازيکنان کاديز راهي رختکن شدند. در تصاوير مشخص بود که دياخابي، بازيکن سياه پوست والنسيا با کالا درگير شده و همان لحظه ديگر نفرات حاضر در زمين اين دو بازيکن را از هم جدا مي کنند. در ادامه نيز داور به دياخابي کارت زرد نشان داد. بازيکنان والنسيا مدعي شدند بازيکنان تيم کاديز به آنها توهين نژادپرستانه کرده اند.
در ادامه بازيکنان والنسيا به نشانه اعتراض زمين را ترک کرده و راهي رختکن مي شوند. بعد از دقايقي بازيکنان کاديز نيز همين حرکت را تکرار کرده و به سمت تونل ورودي بازيکنان حرکت مي کنند. در نهايت بازي در شرايطي که با نتيجه 1-1 در جريان بود، در دقيقه 36:15 متوقف شده و بازيکنان همگي راهي رختکن شدند.
در ادامه آلوارو نگردو، بازيکن باتجربه کاديز در تونل با يکي از اعضاي کادر مربيگري والنسيا صحبت کرد و به نظر طرفين در حال تلاش براي حل مشکل بودند. در ادامه دياخابي به نشانه ادامه اعتراض خود حاضر به بازگشت به زمين نشد و سرمربي والنسيا گيلامون را به جاي  او وارد ميدان کرد تا جريان مسابقه از سر گرفته شود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر