نماد آخرین خبر

وضعیت تعطیلی‎‌های ورزش ایران تا پایان هفته

منبع
ايسنا
بروزرسانی
وضعیت تعطیلی‎‌های ورزش ایران تا پایان هفته

ايسنا/ استخرهاي سرپوشيده و باشگاه‌هاي ورزشي، باشگاه‌هاي ورزشي ورزش‌هاي پربرخورد، باشگاه‌هاي ورزشي سالني و مدارس فوتبال تا پايان هفته جاري در ۲۴۱ شهر کشور، مجوز فعاليت نخواهند داشت.
طبق جديدترين رنگ‌بندي رسمي اعلامي کشور از سوي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در حال حاضر ۸ شهرستان در وضعيت قرمز، ۲۳۳ شهرستان در وضعيت نارنجي و  ۲۰۷ شهرستان در وضعيت زرد قرار دارند و در عين‌حال هيچ شهرستان آبي در کشور وجود ندارد.
هم اکنون شهرستان‌هاي عسلويه و کنگان در استان بوشهر، چابهار در سيستان و بلوچستان، بندرعباس، پارسيان، جاسک، رودان و ميناب در هرمزگان در وضعيت قرمز قرار دارند.
بر اساس اعلام ستاد ملي مقابله با کرونا، فعاليت تيم‌هاي ملي و ليگ‌هاي وابسته به عنوان گروه شغلي يک در رشته‌هاي مختلف از جمله شهرهاي قرمز نيز مجاز است.
هم‌چنين استخرهاي سرپوشيده و باشگاه‌هاي ورزشي در دسته مشاغل گروه سه قرار گرفته‌اند تا مجاز به فعاليت در شهرهاي زرد باشند، علاوه بر اين باشگاه‌هاي ورزشي ورزش‌هاي پربرخورد از جمله کشتي، کاراته و جودو و نيز باشگاه ورزشي سالني داراي مجوز فعاليت در شهرهاي زرد هستند.
اين درحالي است که مدارس فوتبال نيز، صرفا در شهرهاي زرد رنگ از نظر شيوع ويروس کرونا امکان و مجوز فعاليت دارند و بازگشايي و فعاليت آن‌ها در شهرهاي با رنگ نارنجي و قرمز غيرقانوني است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره