نماد آخرین خبر

معاون پرسپولیس از سفر به اصفهان بازماند!

منبع
فارس
بروزرسانی
معاون پرسپولیس از سفر به اصفهان بازماند!

فارس/ معاون باشگاه پرسپوليس با حضور در جلسه کميته اخلاق توضيحاتي درباره تجمع هواداران اين تيم مقابل ساختمان فدراسيون فوتبال ارائه کرد.
باشگاه پرسپوليس در هفته هاي اخير ديدارهاي جنجالي را مقابل سپاهان و استقلال برگزار کرد که در نهايت کميته انضباطي فدراسيون فوتبال احکام سنگيني را عليه اين باشگاه و بازيکنانش صادر کرد.
پس از صدور حکم کميته انضباطي روز گذشته تعدادي از هواداران پرسپوليس مقابل ساختمان فدراسيون فوتبال تجمع کرده و در حمايت از اين تيم عليه شهاب الدين عزيزي خادم و فدراسيون شعار دادند. 
بلافاصله پس از اين اتفاقات کميته اخلاق ابراهيم شکوري، معاون باشگاه پرسپوليس را احضار کرده و در جلسه اي که امروز برگزار شد، درباره تجمع روز گذشته و برخي مطالبي که به تازگي در صفحات مجازي منتشر شده توضيح خواست.
اين در شرايطي است که پرسپوليسي ها در روزهاي اخير به احکامي که عليه اين تيم صادر شده اعتراض شديدي داشته اند و احضار شکوري درست يک روز پس از تجمع هواداران مقابل ساختمان فدراسيون و پيش از بازي حساس با ذوب آهن سبب تعجب اين باشگاه شده است.
شکوري که قصد داشت براي پيگيري امور تيم پرسپوليس در اصفهان با کاروان اين تيم راهي سفر شود به دليل برگزاري جلسه عصرگاهي در کميته اخلاق نتوانست با تيمش به اصفهان برود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره