نماد آخرین خبر

دلخوری بازیکنان بارسلونا از سرمربی موقت!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
دلخوری بازیکنان بارسلونا از سرمربی موقت!

آخرین خبر/ با اخراج رونالد کومان، سرخی بارخوان به عنوان سرمربی جدید و البته موقت بارسلونا انتخاب شده است و تا زمانی که بارسا بتواند ژاوی را به عنوان سرمربی جدید خود به نیوکمپ بیاورد، سرخی بارخوان هدایت آبی و اناری ها را بر عهده خواهد داشت.
به گزارش فوتبالی، شب گذشته در هفته دوازدهم از رقابت های لالیگا، بارسلونا و دپورتیوو آلاوز به مصاف هم رفتند و بدین ترتیب سرخی بارخوان اولین بازی خود را به عنوان سرمربی جدید بارسلونا برگزار کرد و در این بازی به تساوی یک بر یک رسید و شرایط آنطور که باید و شاید برای بارسا پیش نرفت و انتقاداتی نسبت به ترکیبی که بارخوان چیده بود، وجود داشت.
اکنون به گفته TV3 کاتالونیا، در تمرینات امروز بارسلونا که در آستانه بازی حساس و مرگ و زندگی مقابل دیناموکیف برگزار شده است، یک تنش میان مربی و بازیکنان ایجاد شده است و بازیکنان بارسلونا از صحبت های بارخوان پس از بازی که گفته بود "فعلا تمام چیزی که داریم همین است" قدری ناراحت شده اند و همین قضیه موجب شده که به بارخوان گلایه داشته باشند.
بارسلونا بازی حساسی در پیش دارد و این تنش ها ممکن است به آن ها ضربه بزند. بارسلونا اگر نتواند دیناموکیف را شکست دهد در آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا قرار می گیرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره