نماد آخرین خبر

خیلی بد بودیم؛ برکناری اسکوچیچ به صلاح نیست!

منبع
تسنيم
بروزرسانی
خیلی بد بودیم؛ برکناری اسکوچیچ به صلاح نیست!

تسنیم/ کاپیتان تیم‌ملی فوتبال تغییر کادرفنی را در مقطع کنونی را به صلاح تیم‌ملی نمی‌داند.
احسان حاج‌صفی پس از بازگشت تیم ملی از اردوی قطر گفت: اگر بخواهیم در مورد مشکلات صحبت کنیم حرف زیاد است. ما یک جلسه خوب با وزیر ورزش داشتیم و ایشان قول داد تا شرایط را بهتر کنند. یک فیفادی خوب که می‌توانستیم سه چهار بازی خوب را انجام دهیم را از دست دادیم. کمی مشکل سیاسی پیش آمد و نتوانستیم بازی‌هایی که دوست داریم را انجام دهیم. جلسه خوبی با سجادی داشتیم و قول دادند برای فیفادی بعدی این مشکلات برطرف شود.
وی درباره مشکلات موجود در اردوی قطر عنوان کرد: آب و هوا گرم و شرجی بود ولی مشکل اتوبوس همان روز اول بود. فدراسیون در اندازه خودش زحمت کشیده بود و فکر می‌کنم مشکل از قطر بود که یک اتوبوس برای ما فرستاده بود. روز دوم به بعد درست شد. یک مشکلی هم بابت زمین بود؛ زمان  بدی به قطر رفتیم و همه زمین‌ها برای جام جهانی زیر کشت رفته بود. این شانس بد ما بود.
حاج‌صفی افزود: وقتی تیم در مشهد بود گفتم خوشحالی ما تمام شد و چشم به هم بزنیم جام جهانی رسیده و برای اردوی بعد کمپ قوی و چند بازی دوستانه فراهم کنند. متاسفانه اما مشکلاتی بود؛ از یک طرف مشکلات سیاسی بود و از یک طرف مشکلات دیگر. نصف بیشتر زمان را انجام دادیم.
وی درباره اینکه گفته بود تیم ملی تنها بود و تنهاتر شد، گفت: بله همچنان روی حرفم هستم. بعد از جلسه آقای سجادی به ما دلگرمی دادند ولی من گفتم که در دور اول در بحرین همه ناامید شده بودند و شرایط سخت بود. 10 روز در کیش بودیم و همه مسئولان آمدند و دلگرمی دادند ولی وقتی ما به دور بعد صعود کردیم هیچ عزیزی دیگر از این تیم حمایت نکرد.
این بازیکن یادآور شد: درست است ما همه بازی‌ها را بردیم و نتایج خوب بود ولی همه فکر می‌کردند تیم ملی هیچ مشکلی ندارد. تیم ملی تنها بود و بعد از آن تنهاتر شد. سریعترین صعود را داشتیم و هیچکس حمایت نکرد. فقط آقای مخبر را در رختکن دیدیم که بعد از صعود آمد و قول‌هایی داد که تا الان انجام نشده است. شب گذشته جلسه خوبی داشتیم و این دلگرمی دادند که از اردوی بعد همه چیز به روال قبل برگردد و یک کمپ خوب داشته باشیم.

حاج‌صفی ادامه داد: یک بازی خوب با الجزایر داشتیم ولی خودمان قبول داریم بدترین بازی تیم را انجام دادیم و نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم. درس‌های زیادی از این بازی گرفتیم و صددرصد در اردوی بعد ضعف‌ها را برطرف می‌کنیم. قول می‌دهیم شرایط مان برای جام جهانی بهتر شود.
وی در مورد انتقاداتی که از اسکوچیچ مطرح شده و شایعات پیرامون تغییر در کادرفنی تیم ملی گفت: همیشه این انتقادات وجود دارد، چه الان که اسکوچیچ هست و چه قبلا که مربیان دیگر بودند. این انتقادات را به جان می‌خریم. چون 5 ماه تا جام جهانی مانده نمی‌توانیم کادرفنی را تغییر دهیم. بازهم این تصمیم به فدراسیون و وزیر ورزش بازمی‌گردد. ما به عنوان بازیکن نمی‌توانیم تصمیم بگیریم ولی به نظرم این کار به صلاح تیم نیست.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید