نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

عینک آفتابی جدید هواوی ۱۱ ساعت موسیقی پخش می‌کند

منبع
زوميت
بروزرسانی
عینک آفتابی جدید هواوی ۱۱ ساعت موسیقی پخش می‌کند

زومیت/ هواوی از عینک اسپیکردار جدیدی با شارژدهی طولانی و طراحی جذاب رونمایی کرد.
 

هواوی عینک اسپیکردار جدید Eyewear 2 را رونمایی کرد. این محصول به‌ادعای هواوی ظاهری جذاب و خوش‌عکس دارد و می‌تواند حداکثر ۱۱ ساعت موسیقی پخش کند.

Eyewear 2 تنها ۴۳ گرم وزن دارد. دسته‌ و شیشه‌های عینک کاملا مشکی هستند و لولای آن از کروم ساخته شده. عینک جدید هواوی شتاب سنج، ژیروسکوپ و یک حسگر خازنی را در خود جای داده است و از بلوتوث ۵٫۳ پشتیبانی می‌کند.


جدیدترین عینک هواوی می‌تواند با یک بار شارژ تا ۹ ساعت هنگام مکالمه شارژدهی داشته باشد. البته این میزان شارژدهی در شرایط خاصی مثل دمای بهینه‌ی محیط و بلندی صدای کمتر از ۶۰ درصد به‌دست می‌آید.

Eyewear 2 از ژست‌های حرکتی روی دسته‌ی عینک پشتیبانی می‌کند. عینک مذکور دارای سیم‌پیچ متحرک با دامنه‌ی بزرگ و دیافراگم دوجهته‌ی ۲٫۳۰ در ۶ در ۴٫۸ میلی‌متر است. این دستگاه از باتری ۱۱۰ میلی‌آمپرساعتی و درگاه USB-C برای شارژ بهره می‌برد.


عینک جدید هواوی از گواهی IP54 بهره می‌برد و حدود ۵۰ دقیقه طول می‌کشد تا کامل شارژ شود. این محصول دارای حالت حفاظتی UV400 است که چشمان را از اشعه‌ی ماوراء بنفش خورشید محافظت می‌کند. Eyewear 2 با اندروید، iOS و ویندوز سازگار است.

قیمت عینک اسپیکردار هواوی ۲٬۲۹۹ یوان (۳۱۸ دلار) است و فروش آن در چین از ۲۴ می (۴ خرداد) شروع می‌شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره