نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

آنر X60i با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۸۰ رسماً معرفی شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
آنر X60i با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۸۰ رسماً معرفی شد

ترنجی/ طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، آنر از گوشی اقتصادی جدید خود با نام X60i در چین رونمایی کرد. در ادامه نگاهی به مشخصات، ویژگی ها و قیمت این تلفن هوشمند خواهیم انداخت.

آنر X60i با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و قیمت اقتصادی معرفی شد
آنر X60i دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۱۲ پیکسل و رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی است. این نمایشگر توانایی تولید حداکثر روشنایی ۲,۰۰۰ نیت را داشته و ۱۶.۷ میلیون رنگ را نمایش می‌دهد. نمایشگر در نظر گرفته شده برای Honor X60i از فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی کرده و از فناوری کاهش نور PWM با فرکانس ۳,۴۲۰ هرتز برخوردار است.

مطابق با گزارش منبع، تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۸۰ نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را تامین می‌کند. این تراشه از پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 برخوردار است. Honor X60i به‌طور پیش‌فرض با رابط کاربری MagicOS 8.0، مبتنی بر اندروید ۱۴، به دست کاربران خواهد رسید. این تلفن هوشمند مقرون‌به‌صرفه از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند.


برخی از مشخصات Honor X60i

دو لنز دوربین در قاب پشتی آنر X60i دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین ماکرو یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این دستگاه از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. Honor X60i حداکثر با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به دست کاربران خواهد رسید. این گوشی وزن ۱۷۲ گرمی و ضخامت ۷.۱۸ میلی‌متری دارد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش، smart capsule (مشابه جزیره پویا آیفون)، رم مجازی ۸ گیگابایتی، پشتیبانی از بلوتوث ۵.۱، دو سیم‌کارت و صدای Honor Histen اشاره کرد. این تلفن هوشمند از گواهی IP64 برخوردار بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است.

قیمت و تاریخ عرضه Honor X60i
آنر X60i در رنگ های بنفش مرجانی، آبی ابری، سفید و مشکی وارد بازار خواهد شد. فروش این تلفن هوشمند از تاریخ ۲ آگوست (۱۲ مرداد ماه) آغاز می‌شود. البته پیش‌فروش این دستگاه از هم‌اکنون شروع شده است. قیمت پیکربندی های مختلف Honor X60i به شرح زیر است:

۱- نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۱,۳۹۹ یوآن (۱۹۲ دلار) 
۲- نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی: ۱,۵۹۹ یوآن (۲۲۰ دلار) 
۳- نسخه ۱۲ گیگابایت حافظه رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: ۱,۷۹۹ یوآن (۲۴۸ دلار)

نظر شما درباره این گوشی هوشمند اقتصادی جدید آنر چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر