نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

موتورولا باریک‌ترین گوشی مقاوم جهان را با استاندارد نظامی عرضه می‌کند

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی

شهر سخت افزار/ به نظر می‌رسد که موتورولا قصد دارد یک محصول متفاوت را به بازار عرضه کند که از استانداردهای مقاومتی نظامی بهره‌مند شده است. این گوشی احتمالاً Motorola Edge 50 Neo خواهد بود که به عنوان باریک‌ترین گوشی مقاومت جهان از راه می‌رسد.

موتورولا در حال آماده شدن برای رونمایی از تازه‌ترین گوشی هوشمند خودش است و سعی دارد هیجان بازار که پس از عرضه محصولاتی همچون Motorola Edge 50 Ultra و Moto G85 به وجود آمده را حفظ کند.

البته این بار موتورولا قصد دارد یک گوشی هوشمند متفاوت را به بازار معرفی کند که نویدبخش دوام و طراحی متفاوت است.

به گزارش Mashable، این شرکت تولیدکننده گوشی‌های هوشمند به تازگی یک ویدئوی تیزر را در رسانه اجتماعی ایکس (توییتر) به اشتراک گذاشته است که عنوان «ساخته شده برای زنده ماندن در سخت‌ترین ماجراها» را به همراه دارد. موتورولا همچنین با ادعا می‌کند که دستگاه مورد بحث باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان با گواهی مقاومت نظامی MIL-STD-810H است.



این گواهی مقاومت بدان معناست که گوشی جدید Motorola می‌تواند از سقوط از ارتفاع، شرایط آب و هوایی بد، گرما و سرمای شدید و رطوبت، به راحتی جان سالم به در ببرد. به عبارت ساده‌تر، گوشی جدید موتورولا برای علاقه‌مندان به فضای باز و شرایط سخت گزینه مناسبی خواهد بود.

گفته شده که گوشی جدید موتورولا تنها 7.68 میلی‌متر ضخامت داشته و گواهی مقاومتی IP54 را به همراه دارد، بنابراین می‌تواند در برابر ورود گرد و غبار و آب مقاومت کند.

این تیزر همچنین به صفحه‌نمایش بزرگ با قاب‌های منحنی اشاره می‌کند که برای افزایش چسبندگی و راحتی طراحی شده است.

در حالی که اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که این گوشی هوشمند Motorola Edge 50 Neo خواهد بود، اما جزئیات بیشتری از این دستگاه در دسترس نیست.

مشخصات فنی موتورولا اج ۵۰ نئو
گوشی میان‌رده جدید موتورولا احتمالاً یک صفحه‌نمایش 6.5 اینچی POLED با رفرش‌ریت 120 هرتز به همراه خواهد داشت. بر خلاف محصولاتی قبلی، موتورولا تصمیم گرفته در گوشی جدید خود از پیکربندی دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی استفاده کند.

قلب تپنده این گوشی نیز پردازنده دایمنسیتی 7300 خواهد بود که به پردازنده گرافیکی Mali-G615 مجهز است. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که Motorola Edge 50 Neo این گوشی در دو نسخه ظرفیتی ۸/۲۵۶ و ۱۲/۵۱۲ و چهار رنگ‌بندی عرضه خواهد شد.

نظر شما در رابطه با گوشی جدید موتورولا چیست؟ آیا چنین محصولی می‌تواند در بازار جای خود را حفظ کند؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره