نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

اولین تریلر گیم‌ پلی EA Sports FC 25 منتشر شد

منبع
زومجي
بروزرسانی

زومجی/ لحظاتی پیش اولین تریلر گیم‌پلی رسمی از بازی مورد انتظار EA Sports FC 25 منتشر شد که به ویژگی‌های مختلف بازی می‌پردازد.
   
 
بازی EA Sports FC 25 جدیدترین نسخه از شبیه‌سازهای فوتبال شرکت الکترونیک آرتز به حساب می‌آید. این مجموعه طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر دنیا دارد و هرساله در صدر نمودارهای فروش اروپا و دیگر نقاط جهان قرار می‌گیرد. به رسم هر سال، بازی جدید این سری قرار است در آخرین جمعه ماه سپتامبر منتشر شود.

لحظاتی پیش شرکت الکترونیک آرتز اولین تریلر گیم‌پلی EA Sports FC 25 را با طرفداران به اشتراک گذاشت و در انتهای این مطلب می‌توانید به تماشای آن بنشینید. سازندگان وعده تغییرات زیادی را در EA Sports FC 25 داده‌اند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سیستم جدید FC IQ اشاره کرد.


با FC IQ خیلی پرجزییات‌تر از قبل می‌توانید نقش هر بازیکن را در زمین مشخص و تعیین کنید که هر بازیکنی، دقیقا به چه شکلی باید بازی کند و در تاکتیک کلی نقش داشته باشد. این سیستم گزینه‌های خیلی زیادی برای شخصی‌سازی نقش بازیکنان و سیستم بازی کلی تیم در پی خواهد داشت.

EA Sports FC 25 در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۴ (۶ مهر ۱۴۰۳) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید به تماشای اولین تریلر گیم‌پلی این بازی بپردازید.


 

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره