نماد آخرین خبر

تاریخ انتشار آخرین بسته الحاقی پولی Remnant 2 مشخص شد

منبع
زومجي
بروزرسانی
تاریخ انتشار آخرین بسته الحاقی پولی Remnant 2 مشخص شد

زومجی/ گانفایر گیمز تاریخ عرضه بسته الحاقی The Dark Horizon بازی Remnant 2 را مشخص کرد.
  
استودیو گانفایر گیمز از آخرین بسته الحاقی پولی بازی Remnant 2 باعنوان The Dark Horizon رونمایی کرد. این بسته الحاقی قرار است در سپتامبر ۲۰۲۴ (شهریور - مهر ۱۴۰۳) عرضه شود و بازیکن‌ها را به دنیای N'Erud باز می‌گرداند تا با یک پدیده عجیب و غریب رو‌به‌رو شوند.

گانفایر گیمز در ادامه تایید کرد جزئیات بیشتر درباره این بسته الحاقی را در زمان نزدیک‌ به عرضه آن منتشر خواهد کرد. بااین‌حال سازنده وعده داده است The Dark Horizon گسترده‌ترین بسته الحاقی بازی Remnant 2 باشد. همچنین گانفایر گیمز توضیح داد زمان عرضه این بسته الحاقی به تعویق افتاده است تا تیم سازنده با فرصت بیشتری برای ارائه بهترین تجربه ممکن تلاش کند.

سازنده Remnant 2 درکنار ساخت بسته الحاقی پولی به توسعه یک حالت جدید مشغول است. این حالت تازه به‌صورت رایگان در دسترس تمام بازیکن‌های Remnant 2 قرار می‌گیرد و همراه‌با خود یک سیستم پیشرفت ارتقایافته را به بازی خواهد آورد. درحالی‌که بسته الحاقی The Dark Horizon قرار است آخرین دی‌ال‌سی پولی بازی باشد، گانفایر گیمز هنوز درباره اتمام یا ادامه پشتیبانی از بازی تیراندازی کوآپ خود اطلاعاتی به اشتراک نگذاشته است.

بازی Remnant 2 هم‌اکنون برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد. تیم سازنده تاکنون دو بسته الحاقی پولی به نام‌های The Awakened King و The Forgotten Kingdom را برای بازیکن‌ها عرضه کرده است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره