نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

پرافیت مهم است یا سکه؛ همستر کامبت رسما پاسخ داد

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی

گجت نیوز/ حساب رسمی بازی Hamster Kombat در شبکه ایکس به سوال یکی از کاربران در خصوص اهمیت پروفیت یا سکه پاسخ داد. با این اوصاف پرافیت مهم است یا سکه؟
 
یکی از بهترین بازی‌های تلگرامی درآمد دلاری که این روزها ترند یک شبکه‌های اجتماعی شده، همستر کمبات است. مهمترین چالش این بازی تا به این لحظه برای کاربران، اهمیت پرافیت یا سکه بوده که امروز صفحه رسمی بازی در شبکه X به سوال یکی از بازیکنان در این خصوص به صراحت پاسخ داده است.

پرافیت مهم است یا سکه؟
در جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر کمبات به این سوال که پرافیت مهمتر است یا سکه، پرداختیم و گفتیم که به احتمال زیاد میزان سود در هر ساعت یا PPH مهمتر خواهد بود. گرچه کانال رسمی Hamster به این سوال کاربران پاسخ داد اما باز هم گروهی به تکاپو افتادند و این طور القا کردند که نباید میزان سکه‌ها را با ارتقای کارت‌ها و کسب پروفیت هدر داد.


نتیجه تمامی اطلاعیه‌ها و اخبار ضدونقیض را می‌توان این طور خلاصه کرد: پرافیت مهمتر از سکه خواهد بود. تیم توسعه دهنده بازی در پاسخ به سوال زیر پاسخ دادند: پرافیت!

چه چیز مهم‌تر است؟ موجودی سکه یا سود در ساعت؟ من ویدیویی دیدم که در آن سازنده سعی داشت کاربران را گمراه کند تا موجودی سکه‌ها را با افزایش پرافیت هدر دهند. لطفا شفاف سازی کنید!
با توجه به اینکه فردا مورخ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ توکن همستر در بازار پیش از عرضه کوکوین آماده معامله می‌شود، زمان زیادی برای استخراج و ارتقای کارت‌ها وجود ندارد و باید هر چه سریعتر نسبت به خرج سکه‌ها به نحو احسن و ارتقای کارت‌های ارزشمند مبادرت ورزید. در ادامه سعی می‌کنیم بهترین کارت‌های کامبو در چهار بخش زیر را معرفی کنیم.

کارت‌های ارزشمند همستر کمبات
به طور کلی با ورود به بازی تلگرامی همستر کامبت و از طریق قسمت Mine، می‌توانید چهار بخش زیرا مشاهده کنید:

Markets
PR&Team
Legal

Specials

همان‌طور که ملاحظه می‌کنید، کارت‌های ارزشمند اغلب در قسمت Specials قرار دارند و بعد از این بخش باید براساس اولویت به سمت کارت‌های Legal برویم. با ارتقای کارت‌های بخش ماین، شانس خود را در ایردراپ همستر کامبت افزایش دهید. در حال حاضر فرصت کمی تا لیست شدن همستر باقی مانده پس تا می‌توانید سکه‌های خود را با ارتقای کارت‌های مهم خرج کنید. سوالات خود با ما به اشتراک بگذارید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره