logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

دو گوشی دکمه‌ای ارزان‌قیمت HMD 110 و HMD 105 با روح نوکیا معرفی شدند

منبع
زوميت
بروزرسانی
دو گوشی دکمه‌ای ارزان‌قیمت HMD 110 و HMD 105 با روح نوکیا معرفی شدند

زومیت/ شرکت HMD دو گوشی ساده با نام HMD 110 و HMD 105 معرفی کرد که از ظاهری شبیه گوشی‌های ساده‌ی نوکیا بهره می‌برند.
 
شرکت HMD Global دو گوشی ساده‌ معرفی کرد که از برند خود HMD برای نام‌گذاری آن‌ها بهره گرفته است. این دو دستگاه با نام HMD 110 و HMD 105 روانه‌ی بازار می‌شوند.

HMD 110 از پنل پشتی رنگی سایه‌دار و فریم داخلی فلزی بهره می‌برد. این گوشی گواهی IP54 نیز دارد و به‌بیان بهتر، دربرابر گردوغبار و پاشش آب مقاوم است. ابعاد HMD 110 معادل ۱۱۵٫۵ در ۴۹٫۵ در ۱۴ میلی‌متر و وزن آن ۷۸ گرم است و در رنگ‌های سبز و مشکی عرضه خواهد شد.

 گوشی HMD 110
گوشی ساده‌ی HMD 110 از نمایشگر ۲ اینچی TFT با وضوح ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسل بهره می‌برد. دوربین پشتی این محصول نیز می‌تواند عکس‌هایی با وضوح ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسل بگیرد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و درگاه USB-C و باتری قابل‌تعویض ۱٬۰۰۰ میلی‌ آمپرساعتی اشاره کرد.

HMD ادعا می‌کند HMD 110 با هربار شارژ می‌تواند تا ۱۸ روز در حالت آماده‌به‌کار و ۱۴ ساعت مکالمه دوام بیاورد. این گوشی 2G از سیستم‌عامل RTOS و رم ۴ مگابایت و فضای ذخیره‌سازی ۴ مگابایتی بهره می‌برد و البته از کارت حافظه‌ی microSD تا ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

 گوشی HMD 105
HMD 105 تقریباً نسخه‌ی بدون‌ دوربین HMD 110 محسوب می‌شود. این گوشی از نمایشگر ۲ اینچی با وضوح ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسل، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، درگاه USB-C، باتری ۱٬۰۰۰ میلی‌ آمپرساعتی و البته با کیبورد بزرگ و کلیدهای برجسته بهره می‌برد.

طبق اطلاعات درج‌شده در وب‌سایت رسمی HMD، گوشی ساده‌ی HMD 105 از چراغ قوه‌ی دوگانه، ذخیره‌ی ۲٬۰۰۰ مخاطب، رادیو FM و پخش‌کننده‌ی MP3 بهره می‌برد. علاوه‌بر‌این، بازی محبوب مار (Snake) را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. این گوشی ساده در رنگ‌های مشکی و بنفش و آبی در روانه‌ی بازار خواهد شد. قیمت گوشی جدید HMD 110 و HMD 105 هنوز مشخص نیست.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره