logo

گلکسی واچ 7 شاید با پشتیبانی از شارژ 10 واتی عرضه شود

منبع
ترنجي
بروزرسانی
گلکسی واچ 7 شاید با پشتیبانی از شارژ 10 واتی عرضه شود

ترنجی/ ساعت‌های هوشمند آینده سامسونگ، یعنی گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا، به تازگی تاییدیه‌های جدیدی را دریافت کرده‌اند. این ساعت‌ها موفق به کسب گواهی 3C چین شده‌اند که باعث افشا شدن اطلاعات جالبی درباره این گوشی‌ها شد. نکته جالب این است که اطلاعات موجود در این گواهی با موارد موجود در گواهی FCC تفاوت‌هایی دارد. در گواهی 3C پشتیبانی از شارژر 10 واتی برای این ساعت‌ها ذکر شده است، در حالی که FCC گفته بود که این ساعت‌ها با حداکثر توان 15 وات شارژ خواهند شد.

فهرست گواهی 3C به شارژ 10 واتی برای گلکسی واچ 7 و اولترا اشاره می کند
دو نسل گذشته ساعت‌های هوشمند سامسونگ از شارژ بی‌سیم 10 واتی (5 وات برای Galaxy Watch 4) پشتیبانی می‌کردند. اما شایعه شده بود که امسال، شاهد پشتیبانی از شارژ 15 واتی برای ساعت‌های سامسونگ خواهیم بود.

با این حال،اطلاعات ارائه شده توسط 3C، که معمولاً سرعت شارژ محصولاتی را که گواهی می‌دهد نشان می‌دهد، با اطلاعاتی که قبلاً توسط FCC منتشر شده بود، در تناقض است. آژانس صدور گواهینامه چین، گلکسی واچ 7 (با شماره مدل SM-L3150) و گلکسی واچ اولترا (با شماره مدل SM-L7050) را با پشتیبانی از شارژ 10 واتی (5V/2A) فهرست کرده است. در حالی که استفاده از شارژرهای کندتر از حداکثر سرعت شارژی که توسط دستگاه پشتیبانی می شود برای آژانس های آزمایش و صدور گواهی غیرمعمول نیست، اما احتمالاً این بار شرایط فرق می‌کند.


این لیست نشان می دهد که 3C از آداپتور مسافرتی EP-T1510 سامسونگ برای تست سرعت شارژ ساعت‌های آینده این شرکت استفاده کرده است. این محصول یک شارژر 15 واتی USB-C است. عدم پشتیبانی ساعت‌ها از حداکثر سرعت شارژر کمی نگران کننده می‌باشد، البته این احتمال نیز وجود دارد که آژانس آزمایش، عمداً سرعت شارژ ساعت‌ها را محدود کرده است. البته این احتمال نیز وجود دارد که محدودیت سرعت شارژ به 10 وات، صرفاً مختص بازار چین باشد. سامسونگ معمولاً محصولات خود را در بازار چین با یکسری تغییرات جزئی در مقایسه با بازارهای جهانی عرضه می‌کند.

خوشبختانه تا تاریخ برگزاری مراسم Unpacked و معرفی شدن محصولات، زمان زیادی نمانده است
خوشبختانه، دیری نمی‌گذرد که سامسونگ تمام سردرگمی‌ها را برطرف می‌کند. به نظر می رسد سامسونگ در تاریخ 10 ژوئیه طی یک مراسم Galaxy Unpacked در پاریس از گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا رونمایی کند. در این مراسم همچنین گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 نیز معرفی خواهد شد. علاوه بر این، ممکن است از هدفون‌های بی‌سیم گلکسی بادز 3، گلکسی بادز 3 پرو و گلکسی رینگ نیز پرده برداری شود.

نظر شما درباره ساعت‌های هوشمند آینده سامسونگ چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره