logo

شروع عرضه جهانی ویژن پرو؛ هدست اپل به چین و ژاپن راه پیدا کرد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
شروع عرضه جهانی ویژن پرو؛ هدست اپل به چین و ژاپن راه پیدا کرد

دیجیاتو/ همچنین از تاریخ 22 تیر این دستگاه روانه بازارهای بریتانیا، کانادا، استرالیا، فرانسه و آلمان قرار می‌گیرد.

هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو از امروز در دسترس بازارهای چین، هنگ‌کنگ، ژاپن و سنگاپور قرار گرفته است. با این وجود، ویژن پرو برای اولین‌بار فروش رسمی خود در خارج از ایالات متحده را آغاز کرده است.

براساس گزارش‌های موجود، میزان علاقه مصرف‌کنندگان به هدست 3499 دلاری اپل در ایالات متحده به‌شدت کاهش یافته است. حالا اما هدست اپل راهی بازارهای جدیدی شده است تا کوپرتینویی‌ها بتوانند بازخورد کاربران سراسر جهان نسبت به ویژن پرو را دریافت کنند.

زمان عرضه اپل ویژن پرو در دیگر کشورهای جهان
همچنین این دستگاه قرار است از تاریخ 12 جولای (22 تیر) روانه بازار بریتانیا و کانادا شود. همچنین در همان روز، مشتریان اپل در استرالیا، فرانسه و آلمان نیز به آن دسترسی پیدا می‌کنند.

تاکنون بررسی‌های متفاوتی از هدست اپل وجود داشته است. در بیشتر موارد، کاربران تحت تاثیر سخت‌افزار و فناوری معرفی‌شده با ویژن پرو قرار گرفته‌اند، اما به‌طورکلی سوالات و مشکلاتی در زمینه عملکرد واقعی دستگاه و وزن و راحتی استفاده از آن وجود داشته است.

اپ در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2024 خود سیستم عامل visionOS 2 را معرفی کرد که اولین به‌روزرسانی بزرگ هدست ویژن پرو است. visionOS 2 شامل چندین ویژگی و تغییرات جدید می‌شود، از جمله نسخه به‌روزشده اپلیکیشن Photos با پشتیبانی از SharePlay، توانایی تبدیل عکس‌های دو بعدی به عکس‌های فضایی، دسترسی به نمای فوق‌عریض از طریق قابلیت نمایشگر مجازی مک و پشتیبانی از موس فیزیکی.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر