نماد آخرین خبر

فصل پنجم دیابلو ۴ حالت روگ لایک را به این بازی اضافه خواهد کرد

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی
فصل پنجم دیابلو ۴ حالت روگ لایک را به این بازی اضافه خواهد کرد

مجله دیجی کالا/ بازی دیابلو ۴ (Diablo 4) حدود ۱ سال پیش عرضه شد و از زمان عرضه شرکت سازنده پشتیبانی بسیار خوبی از آن کرد. در این مدت ما شاهد عرضه به روزرسانی‌های مختلف برای این بازی بودیم و حالت‌های متنوعی به آن اضافه شده است. حتی بسته‌ی الحاقی آن نیز چندی پیش معرفی شد که توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. این بسته الحاقی پاییز امسال در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

همانطور که می‌دانید بازی دیابلو ۴ برای تجربه نیاز به اینترنت دارد. این موضوع باعث شده تا شرکت سازنده حالت فصلی را برای آن در نظر گرفته و محتوای اضافه را در این قالب برای دیابلو ۴ عرضه کند. حال نوبت به فصل ۵ بازی دیابلو ۴ رسیده که شرکت سازنده تصمیم گرفته در آن یک حالت موجی و روگ لایک (Rogue Like) را به بازی اضافه کند.

نام این حالت جدید Infernal Hordes بوده و با استفاده از Infernal Compass قابل پیدا کردن است. کاربران با اتمام موج‌های این حالت روگ لایک می‌توانند پاداش‌های بسیار خوبی دریافت کرده و کرکتر خود را قدرتمند کنند. نکته اینجاست که مبارزه در این حالت اصلاً راحت نیست و کاربران با چالش خاصی در بخش Infernal Hordes روبرو هستند.

زمانی که شما موج‌ها را به اتمام برسانید، با یک انتخاب روبرو خواهید شد. در این انتخاب ۳ غولآخر (Boss) وجود داشته که به صورت کاملاً رندوم بوده و یکی از آن‌ها به شما حمله خواهد کرد. با شکست دادن غولآخر شما می‌توانید از امتیاز زیادی که بدست آوردید در خرید موارد مختلف استفاده کنید. حتی امکان دارد که پاداش یک Infernal Hordes سلاح یا زره و مواردی از این دسته باشد.


بازی دیابلو ۴ را می‌توان یکی از شاخص‌ترین بازی‌های سبک نقش آفرینی دانست. این بازی با زاویه خاص خود در کنار تنوع بسیار زیاد در کرکتر و قابلیت شخصی‌سازی توانسته محبوبیت بسیار زیادی در میان طرفداران سبک نقش آفرینی پیدا کند.

هر موج حدود ۹۰ ثانیه طول می‌کشد. پس از آن کاربران با سه انتخاب روبرو شده که هرکدام قابلیت خاصی به فرد می‌دهد. این حالت دقیقاً مشابه چیزی است که در سبک روگ لایک شاهد آن هستیم. نکته اینجاست که کاربران باید بسیار هوشمندانه قابلیت‌ها را انتخاب کنند. به دلیل اینکه این توانایی‌ها در روند بازی بسیار مؤثر خواهند بود و  حتی روی یکدیگر اثر می‌گذارند. در انتها شما توانایی زیادی بدست آورده ولی از طرفی روند بازی هم بسیار دشوار خواهد شد.

اگر شما بازی دیابلو ۴ را تجربه کرده باشید با بخش Helltides آشنایی دارید. بخشی کوچک در دنیای بازی که دشمنان به صورت موجی علیه کاربر ظاهر می‌شوند و در انتها کاربر با شکست دادن آن‌ها پاداش خوبی دریافت می‌کرد. حال بخش Infernal Hordes مشابه با آن بوده ولی موارد جدیدی را به بازی اضافه کرده است.

همانطور که گفته شد این حالت در فصل پنجم بازی دیابلو ۴ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. شرکت سازنده هنوز تاریخ رسمی عرضه آن را اعلام نکرده است ولی یک حالت آزمایشی به زودی برای بخش Infernal Hordes در دسترس قرار خواهد گرفت. جزئیات به روزرسانی فصل پنجم هم به زودی اعلام خواهد شد و فصل پنجم شروع سال دوم بازی دیابلو ۴ خواهد بود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره