نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

پیشرفت گرافیکی چشمگیر؛ ویدیو جدیدی از Metal Gear Solid 3 Remake منتشر شد

منبع
زوميت
بروزرسانی

زومیت/ کونامی با انتشار نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی متال گیر سالید ۳، نتیجه‌ی بسیار جذاب ارتقای گرافیکی این بازی به نسل بعد را به‌نمایش گذاشت.
 
شرکت کونامی در اقدامی غیرمنتظره، نگاهی عمیق از بازسازی متال گیر سالید ۳ (Metal Gear Solid 3 Remake) را به‌نمایش گذاشت. نسخه‌ی ریمیک بازی مذکور عالی به‌نظر می‌رسد و بهترین ویژگی آن، وفاداری حداکثری به نسخه‌ی اصلی است.

با وجود فاصله‌ی زمانی حدود یک‌ساله تا عرضه‌ی نهایی ریمیک متال گیر سالید ۳، کانال یوتیوب ElAnalistaDeBits، مقایسه‌ای دقیق بین این نسخه و نسخه‌ی اورجینال منتشر کرده است. این ویدئو نشان می‌دهد اثر جدید تیم کونامی درمقایسه‌با نسخه‌ی اصلی، ارتقای بسیار بزرگی محسوب می‌شود.

ریمیک Metal Gear Solid 3 با فاصله‌ی سه نسل از عرضه‌ی اولیه‌اش از راه می‌رسد. این موضوع به سازندگان اجازه‌ داد تا از سخت‌افزار بسیار قدرتمندتری استفاده کنند و البته همین موضوع باعث شد انتظارات زیادی بین طرفداران ایجاد شود.

اولین نکته‌ در مقایسه‌ی نسخه‌ی ریمیک و اورجینال متال گیر سالید ۳، بهبود خیره‌کننده‌ی محیط‌های بازی است. استفاده از محیط برای مخفی‌کاری نقش مهمی در بازی دارد و این موضوع اهمیت جزئیات محیط و به‌خصوص پوشش گیاهی را دوچندان می‌کند.

خوشبختانه چمنزارها در ریمیک متال گیر سالید ۳ با جزئیات فراوان طراحی شده‌اند. بافت‌ها نیز درمقایسه‌با نسخه‌ی پلی استیشن ۲ بهبود چشمگیری یافته‌اند و ظاهری با جزئیات فراوان به زمین و سطوح سنگی بخشیده‌اند.

شاید بزرگ‌ترین تغییر ریمیک متال گیر سالید ۳ در بخش مدل‌سازی صورت گرفته باشد. اسنیک، شخصیت اصلی، بیش‌ از هر زمان دیگری باجزئیات و واقع‌گرایانه به‌نظر می‌رسد. کونامی سیستم آسیب‌پذیری بلادرنگ را نیز برای این شخصیت تأیید کرده است.

استودیو سازنده‌ی ریمیک Metal Gear Solid 3 قول داده است که زخم‌های اعمال‌شده روی شخصیت اصلی در طول تجربه‌ی بازی با شما همراه خواهند بود. این موضوع باعث می‌شود تا چهره‌ی اسنیک تا زمان اتمام بازی تغییر کند. علاوه‌بر‌این، کونامی فیلترهای مختلفی برای بازی در نظر گرفته است که هرکدام حال‌وهوای خاصی دارند.

درنهایت، بخش مخفی‌کاری و انیمیشن‌های شخصیت‌های ریمیک متال گیر سالید ۳ بازسازی شده‌اند تا واقع‌گرایانه‌تر به‌نظر برسد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر