logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

ویوو Y28s 5G؛ تازه‌ترین گوشی اقتصادی چینی‌ها با امکانات و قیمت جذاب

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
ویوو Y28s 5G؛ تازه‌ترین گوشی اقتصادی چینی‌ها با امکانات و قیمت جذاب

گجت نیوز/ اگر به یک گوشی ارزان و باکیفیت اندرویدی نیاز دارید، ویوو Y28s 5G اینجاست. گوشی جدید Vivo امکانات و قیمتی دارد که از آن گزینه جذابی برای خرید می‌سازد.
 
ویوو سرانجام از گوشی هوشمند Y28s 5G خود رونمایی کرد. یک گوشی موبایل ارزان قیمت و خوش ساخت که با طراحی زیبای خودش، به‌هیچ‌عنوان یادآور محصولات اقتصادی نیست. اما این گوشی چینی چه در چنته دارد؟

مشخصات و امکانات ویوو Y28s 5G
این میان‌رده جدید به نمایشگر ال سی دی ۶.۵۶ اینچی +HD با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و روشنایی ۸۴۰ نیت مجهز شده است. در بالای این نمایشگر نیز شاهد یک بریدگی قطره‌ای شکل برای جای‌گذاری دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هستیم.




در پنل پشتی گوشی Vivo، دوربین دوگانه‌ای به‌کار رفته که شامل یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز ۲ مگاپیکسلی می‌شود. با این حال، ویوو هنوز مشخص نکرده که لنز ۲ مگاپیکسلی از نوع حسگر عمق (Depth) یا ماکرو است.

قلب تپنده ویوو وای ۲۸ اس 5G را تراشه دایمنسیتی ۶۳۰۰ شرکت مدیاتک تشکیل می‌دهد. این گوشی هوشمند به صورت پیش‌فرض رابط کاربری Funtouch OS 14 مبتنی بر اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند و از ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. ضمن اینکه امکان ارتقاء فضای ذخیره‌سازی آن از طریق کارت حافظه microSD تا ۱ ترابایت نیز وجود دارد.

تأمین انرژی این مجموعه بر عهده یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. سایر ویژگی‌های قابل توجه گوشی ویوو شامل حسگر اثر انگشت جانبی، گواهی IP64 (مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب) و NFC (تنها در عربستان سعودی، امارات متحده عربی، تایوان و اروپا) می‌شود.



ویوو وای ۲۸ اس در رنگ‌های قهوه‌ای موکا و بنفش درخشان عرضه خواهد شد، اما هنوز جزئیاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه آن منتشر نشده است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره