logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

اینستاگرام آزمایش ساخت چت‌بات‌های هوش مصنوعی را با برخی کاربران آغاز کرد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
اینستاگرام آزمایش ساخت چت‌بات‌های هوش مصنوعی را با برخی کاربران آغاز کرد

دیجیاتو/ کاربران علاوه بر مکالمه با چت‌بات سازندگان موردعلاقه خود، همچنین می‌توانند مدل‌های هوش مصنوعی را براساس سلیقه خود مشاهده کنند.

اینستاگرام قابلیت جدیدی با نام «استودیو هوش مصنوعی» (AI Studio) را به برخی کاربران خود ارائه کرده است، که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا نسخه چت‌بات هوش مصنوعی خود را راه‌اندازی کنند.

به گزارش ورج، «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا در این رابطه می‌گوید که «کاربران ممکن است طی هفته‌ای آینده در اینستاگرام، هوش مصنوعی سازندگان مورد علاقه خود و هوش مصنوعی‌های مبتنی بر علاقه خود را ببینند.» طبق توضیحات زاکربرگ، این موارد ابتدا در صفحه پیام‌ها نمایش داده می‌شوند و همچنین با برچسب هوش مصنوعی مشخص می‌شوند.

استودیو هوش مصنوعی اینستاگرام

زاکربرگ همچنین نحوه مکالمه با چت‌بات‌های هوش مصنوعی اینستاگرام را نمایش داده است. طبق تصاویر نمایش داده‌شده، زمانی که سازندگان چت‌بات خود را بسازند، در پروفایل آن‌ها دکمه جدیدی با نام «Message» وجود خواهد داشت که در کنار آن آیکون هوش مصنوعی نیز دیده می‌شود.

همچنین زمانی که مکالمه خود را با یک چت‌بات آغاز می‌کنید، پیغامی در بالای صفحه وجود خواهد داشت که در آن توضیح داده‌شده پیام‌ها توسط هوش مصنوعی تولید می‌شوند و برخی از آن‌ها «ممکن است نادرست یا نامناسب باشند.»

علاوه بر این، متا با استفاده از واژه «AI» در جلوی نام افراد و یک برچسب «Beta»، مکالمه با هوش مصنوعی را مشخص کرده است.

زاکربرگ می‌گوید:

«ما برای ساخت این قابلیت با سازندگان همکاری نزدیکی داشته‌ایم تا آن‌ها بتوانند در پاسخ دادن به سوالات طرفداران خود موفق باشند و با مردم به روشی مفید و سرگرم‌کننده صحبت کنند. هنوز روزهای اولیه و دوران اولین نسخه بتا این قابلیت هوش مصنوعی است، بنابراین ما به بهبود آن ادامه خواهیم داد و به‌زودی آن را برای افراد بیشتری منتشر خواهیم کرد.»
مدیرعامل متا همچنین در مصاحبه‌ای درباره استراتژی‌های این شرکت برای هوش مصنوعی صحبت کرده است. او می‌گوید که «باید هوش مصنوعی‌های مختلفی وجود داشته باشد» که هرکدام «منعکس‌کننده علایق مختلف مردم» هستند.


طبق گفته‌های زاکربرگ، متا در نهایت به تمام سازندگان و کسب‌و‌کارها اجازه خواهد تا نسخه هوش مصنوعی خود را ایجاد کنند تا بیشتر بتوانند با جوامع و مشتریان در تعامل باشند. او همچنین می‌گوید متا به کاربران اجازه خواهد داد تا شخصیت‌هایی را با هوش مصنوعی بسازند که لزوماً نشان‌دهنده خودشان نیستند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

پس از این بخوانید
پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر