نماد آخرین خبر

قابلیت‌های گلکسی رینگ فاش شدند؛ از سنجش ضربان قلب تا پیش‌بینی چرخه قاعدگی

منبع
زوميت
بروزرسانی

زومیت/ گلکسی رینگ سامسونگ احتمالاً قابلیت‌های پیشرفته سلامت‌محور مثل پیش‌بینی چرخه‌ی قاعدگی و پیش‌بینی آپنه‌ی خواب را ارائه می‌دهد.
 
حلقه‌ی هوشمند و سلامت‌محور سامسونگ قرار است ۱۰ جولای ۲۰۲۴ (۲۰ تیر ۱۴۰۳) در رویداد Unpacked این شرکت معرفی شود و بر‌اساس اطلاعات به‌دست‌آمده از Android Authority، به‌نظر می‌رسد که این دستگاه ویژگی‌های سلامت‌محور کاملی به‌خصوص برای خواب ارائه می‌دهد.

گلکسی رینگ سامسونگ احتمالاً می‌تواند با پایش ضربان قلب و استرس، اطلاعات جامعی از وضع جسمی و روحی روزانه‌ی کاربران ارائه کند. بااین‌حال، باید در نظر گرفت که برای نمایش اطلاعات بسیار به اپلیکیشن Samsung Health متکی است.
 

حلقه‌ی هوشمند سامسونگ می‌تواند چرخه‌ی قاعدگی بانوان را با سنسور سنجش دمای پوست پیش‌بینی کند و با ردیابی و ضبط صدای خروپف کاربران (برای‌ این سنجش نیازمند وجود گوشی درکنار کاربر است) و بررسی سطح اکسیژن خون، اختلالات تنفسی مثل نخستین علائم آپنه‌ی خواب را تشخیص دهد. آپنه‌ی خواب به وقفه‌ی تنفسی بیش از ۱۰ ثانیه در خواب گفته می‌شود که تشخیص زودهنگام آن می‌تواند برای کاربران بسیار ارزشمند باشد.

گلکسی رینگ با استفاده از اطلاعات به‌دست‌آمده از ضربان قلب در حالت خواب و بیداری و سطح فعالیت روزانه، امتیاز سلامتی ارائه می‌دهد تا به کاربران در ارزیابی کلی آمادگی جسمی و ذهنی‌ کمک کند.

از دیگر ویژگی‌های که احتمالاً در حلقه‌ی هوشمند سامسونگ شاهد آن خواهیم بود، می‌توان به سنجش مدت‌زمان لازم برای به‌خواب‌رفتن کاربران و نرخ درست تنفس‌کردن و سنجش حرکات در طول زمان خواب اشاره کرد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره