نماد آخرین خبر

اپل توسعه iOS 19 را آغاز کرده است

منبع
سخت افزار
بروزرسانی
اپل توسعه iOS 19 را آغاز کرده است

سخت افزار/ به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل در حال حاضر کار روی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری iOS 19، macOS 16، watchOS 12 و visionOS 3 را برای سال آینده آغاز کرده است. این در حالی است که شرکت چند هفته قبل از iOS 18 در مراسم WWDC رونمایی کرد که ویژگی‌های جدیدی مانند شخصی‌سازی آیکون‌ها و صفحات، Apple Intelligence و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

به‌روزرسانی iOS 19 و دیگر سیستم‌عامل‌های اپل
گورمن در جدیدترین خبرنامه خود با عنوان «Power On» نوشت که اپل به‌طور رسمی توسعه سیستم‌عامل‌های اصلی خود را برای سال 2025 با کدهای «Luck» برای iOS 19 آغاز کرده است. macOS 16 نیز با نام رمز Cheer و watchOS 12 با نام رمز Nepali و visionOS 3 با نام رمز Discovery تولید می‌شوند.

در حالی که iOS 18 ، macOS 15 Sequoia، watchOS 11 و visionOS 2 هنوز برای عموم منتشر نشده‌اند، شروع کار روی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بزرگ بعدی برای دستگاه‌های اصلی اپل با برنامه معمول آن مطابقت دارد و گرمن می‌گوید که جدول زمانی توسعه نرم‌افزارهای اپل، از چنین بازه‌ای شروع می‌شود. دلیل آن هم تا حدی به این واقعیت برمی‌گردد که محصولات سخت‌افزاری که قرار است سال آینده عرضه شوند، به نرم‌افزار برای اهداف آزمایشی نیاز دارند. البته در حال حاضر خیلی زود است که بدانیم سیستم‌عامل‌های جدید چه نوع ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهند.


گورمن همچنین اشاره کرد که هدست ویژن پرو باید تا سال آینده به Apple Intelligence مجهز شود. با توجه به اینکه مدل‌های هوش مصنوعی گوگل کاربران را در برخی موارد ناامید کرده‌، انتظار می‌رود اپل عملکرد محتاطانه‌تری داشته باشد. در همین حال، نسخه های بتای عمومی iOS 18، macOS 15 Sequoia، ‌watchOS 11 و visionOS 2 باید یک ماه قبل از انتشار رسمی در پاییز عرضه شوند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره