نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

اولین محصول همکاری جدید شیائومی و مدیاتک را ببینید

منبع
سخت افزار
بروزرسانی

سخت افزار/ شیائومی از راه‌اندازی آزمایشگاه مشترک شیائومی-مدیاتک در چین خبر داد. این آزمایشگاه بر روی پنج قابلیت اصلی و سه حوزه فنی اصلی تمرکز دارد: عملکرد، ارتباطات و هوش مصنوعی. هدف هر دو شرکت کشف فناوری‌های اساسی برای ارائه محصولات برتر است. اولین محصول پرچمدار همکاری جدید شیائومی و مدیاتک گوشی ردمی K70 Extreme Edition (معروف به ردمی K70 اولترا) است.

همکاری جدید شیائومی و مدیاتک
شیائومی فاش کرد که طی سه سال گذشته، بیش از 18.6 میلیون دستگاه از گوشی‌های موبایل پرچمدار پلتفرم ردمی دایمنسیتی ارسال شده است. این گروه در مجموع 680 میلیون دستگاه از محصولات خود را با استفاده از پلتفرم مدیاتک ارسال کرده است.

 

تا جایی که به ردمی K70 اولترا مربوط می‌شود، این دستگاه به آخرین چیپست پرچمدار مدیاتک، دایمنسیتی 9300 پلاس مجهز خواهد شد. طبق گزارش‌ها، این دستگاه با سه گوشی اسنپدراگون 8 نسل 3 وان پلاس Ace 3، ریلمی GT 6 و iQOO Neo 9S پرو + رقابت خواهد کرد. در حالی که گوشی وان پلاس قبلا راه اندازی شده است، گفته می‌شود گوشی های هوشمند ریلمی و iQOO به ترتیب در تاریخ 19 و 21 تیر (9 و 11 جولای) در چین عرضه خواهند شد.

مشخصات احتمالی گوشی ردمی K70 اولترا
همانطور که در بالا ذکر شد، ردمی K70 اولترا دارای چیپست دایمنسیتی 9300+ خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که بالاترین نسخه این دستگاه دارای 24 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی باشد. انتظار می‌رود که این گوشی دارای یک موتور گرافیکی اختصاصی برای تجربه بازی پیشرفته باشد.

K70 اولترا میزبان باتری 5500 میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژ سریع 120 واتی خواهد بود. این برند قبلاً تأیید کرده که دستگاه مذکور با استاندارد IP68 ضدگردوغبار و مقاوم در برابر آب روانه بازار خواهد شد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که این گوشی از یک قاب وسط فلزی نیز بهره‌مند شود.

تا آنجایی که به عرضه مربوط می‌شود، ردمی K70 اولترا احتمالا تا اواسط ماه جاری میلادی در چین رونمایی خواهد شد. این برند هنوز طراحی این گوشی هوشمند را فاش نکرده است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره