نماد آخرین خبر

کاربران استیم به ارزش ۱۹ میلیارد دلار بازی خریده و تجربه نکرده‌اند

منبع
ديجي کالا
بروزرسانی
کاربران استیم به ارزش ۱۹ میلیارد دلار بازی خریده و تجربه نکرده‌اند

دیجی کالا/ آمار جالبی اخیرا منتشر شده که نشان می‌دهد کاربران پلتفرم استیم (Steam) مجموعا ۱۹ میلیارد دلار بازی‌های پخش نشده جمع‌آوری کرده‌اند.

این تحقیقات جدید نشان می‌دهد که هزینه‌ کامل تعداد بازی‌های تجربه نشده موجود در کتابخانه‌های استیم بازیکنان، تقریبا برابر با تولید ناخالص داخلی نیکاراگوئه است. البته این تحقیق تک تک افرادی که دارای حساب استیم هستند را مورد بررسی قرار نداده است، اما این اعداد با تجزیه و تحلیل ۷۳ میلیون حساب در پایگاه داده SteamIDFinder محاسبه شده‌اند.

البته با استفاده از داده‌های گفته شده، تحقیقات نشان می‌دهد که ۱.۴ میلیارد پوند برای بازی‌هایی که حتی یک بار هم بازی نشده، خرج شده است. با فرض اینکه این رقم نماینده همه حساب‌های استیم و به نوعی مشت نمونه خروار باشد، تخمین‌زده می‌شود که در کل جامعه کاربران استیم، این میزان به ۱۹ میلیارد دلار می‌رسد.

شرکت ولو (Valve) فاش کرده است که در حال گسترش ویژگی‌های داخلی استیم با سیستم ضبط و اشتراک‌گذاری گیم‌پلی جدید است که اکنون به صورت آزمایشی در دسترس است. همانطور که در صفحه بتای این ویژگی توضیح داده شده است، حالت ضبط پس‌زمینه به‌طور مداوم گیم‌پلی را در یک درایو ترجیحی ذخیره می‌کند و کاربران می‌توانند مدت زمان و محدودیت‌های ذخیره‌سازی را برای آن تعیین کنند. یک ویژگی جدید تایم لاین و نشانگر‌های رویداد اضافه شده توسط بازیکن برای آسان‌تر یافتن لحظات کلیدی در نظر گرفته شده است.

نهایت، حالت Replay جدید در هر بازی قابل دسترسی است که کاربران را قادر می‌سازد تا به سرعت نگاهی به گیم‌پلی اخیر خود داشته باشند. این ویژگی برای مواردی مانند دیدن اینکه چه اشتباهی در هنگام مرگ شخصیت شما رخ داده است یا یادآوری چیزی که قبلا توسط یک NPC ذکر شده مفید است. به طور کلی برای کشف ویژگی‌های جدید، کاربران استیم باید به تنظیمات و بخش  Interface و سپس Beta Participation رفته و سپس یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره