نماد آخرین خبر

با یکی از کاراکترهای کلیدی داستان Life is Strange: Double Exposure آشنا شوید

منبع
زومجي
بروزرسانی

زومجی/ اسکوئر انیکس با پخش تریلر جدیدی به معرفی کاراکتر موزز مورفی پرداخت که یکی از کاراکترهای کلیدی داستان است.
  
با اینکه بازگشت مکس کالفیلد احتمالا طرفدارهای زیادی را به تجربه بازی Life is Strange: Double Exposure ترغیب می‌کند، اما این مجموعه کاراکتر دوست‌داشتنی کم ندارد و ظاهرا در نسخه بعدی نیز با شخصیت‌های جذابی آشنا خواهیم شد. صفی، نزدیک‌ترین دوست مکس در دانشگاه کالدون، یکی از این کاراکترها است. مکس با قتل ناگهانی دوستش به‌سراغ استفاده از قدرت‌هایش می‌رود، اما به‌جای اینکه به عقب برگردد، وارد یک خط زمانی موازی می‌شود.

شرکت اسکوئر انیکس اخیرا با پخش تریلر جدیدی به نمایش خصوصیات اخلاقی صفی پرداخت. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر جدیدی برای معرفی موزز مورفی، یکی از کاراکترهای کلیدی داستان، پخش شده است. موزز به‌عنوان یک اخترفیزیک‌شناس دوست‌داشتنی توصیف می‌شود که به همه چیز، از مانگا و انیمه گرفته تا بازی‌های ویدیویی علاقه دارد. او یکی از نزدیک‌ترین دوستان صفی است و به مکس برای درک قدرت‌هایش کمک می‌کند.

بازی Life is Strange: Double Exposure در تاریخ ۸ آبان (۲۹ اکتبر) دردسترس کاربران پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد و در زمان نامعلوم دیگری به نینتندو سوییچ راه می‌یابد. این بازی به گیمرها اجازه می‌دهد که پایان دلخواه خود از نسخه اول را انتخاب کنند. وقایع این دنباله سال‌ها پس از حوادث لایف ایز استرنج رخ می‌دهند که مکس وارد دانشگاه کالدون می‌شود و باید قاتل دوستش را پیدا کند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره