نماد آخرین خبر

چتر هوشمند شیائومی با قابلیت‌های عجیب معرفی شد

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
چتر هوشمند شیائومی با قابلیت‌های عجیب معرفی شد

گجت نیوز/ چتر هوشمند جدید شیائومی با بهره‌گیری از یک موتور الکتریکی و قابلیت جذب اشعه UV با قیمت عالی رونمایی شد. اینجا با مشخصات فنی این گجت بیشتر آشنا خواهیم شد.
 
شیائومی به‌تازگی از یک چتر هوشمند موسوم به Risetime Smart Electric Umbrella رونمایی کرده که 18 دلار قیمت داشته و با استفاده از تنها یک تماس طی دو ثانیه باز و بسته خواهد شد. این گجت از یک موتور الکتریکی و تنها دو کلید بهره می‌برد که یکی برای باز کردن و دیگری برای بستن چتر استفاده می‌شوند.

چتر الکتریکی هوشمند شیائومی؛ یک گجت کاربردی دیگر از غول چینی
مهم‌ترین مزیت گجت جدید Xiaomi باز و بسته شدن سریع و آنی آن است که در روزهای بارانی شدید بسیار کاربری خواهد بود. ظرفیت باتری تعبیه شده در این دستگاه 280 میلی آمپر ساعت است که به‌ادعای کمپانی Risetime برای 150 بار باز و بسته کردن آن کافی خواهد بود. این باتری برای شارژ کامل نیازمند زمان حدودا 1.5 ساعته خواهد بود و قادر است 180 روز در مد استندبای دوام بیاورد. به این ترتیب خریداران این چتر می‌توانند بدون نیاز به شارژ کردن از آن در طول یک فصل بارش استفاده کنند.




کمپانی رایزتایم همچنین چتر هوشمند جدیدش را به مجموعه‌ای از قابلیت‌های ایمنی مجهز کرده تا طول عمر آن را ارتقا دهد. به‌عنوان مثال امکان باز و بسته کردن این چتر به‌صورت دستی و مکانیکی وجود ندارد. بنابراین در صورت به اتمام رسیدن شارژدهی باتری، تنها راه استفاده از این چتر، شارژ کردن مجدد آن خواهد بود.

شیائومی همچنین ادعا کرده که طراحی این گجت با در نظر گرفتن ملاحظات متعدد عملکردی و ایمنی انجام شده و هنگام بسته شدن، سطح خیس چتر در داخل قرار خواهد گرفت. این چتر همچنین استاندارد IPX4 را نیز کسب کرده و مقاومت قابل قبولی در برابر نفوذ رطوبت دارد.



از طرف دیگر سطح خارجی این چتر قادر به دفع 99 درصد از امواج ماورا بنفش است و استاندارد UPF50+ برای مقاومت در برابر اشعه خورشید را به ثبت رسانده است. این دستگاه همچنین از قاب‌هایی ساخته شده از آلومینیوم کلاس هوانوردی بهره برده و سطح 5 مقاومت در برابر وزش باد را نیز پاس کرده است. علاوه بر این، لبه‌های چتر جدید شیائومی نیز قادر به بازتاب نورهای شدید تابیده شده است تا استفاده از آن در تاریکی شب یا روزهای بارانی کاربردی‌تر باشد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره