نماد آخرین خبر

تاریخ عرضه The Casting of Frank Stone با انتشار تریلری مشخص شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی

گیم فا/ استودیوی سوپرمسیو گیمز (Supermassive Games) و Behaviour Interactive سرانجام تاریخ انتشار بازی The Casting of Frank Stone را اعلام کردند.

بر این اساس، بازی مذکور در تاریخ ۳ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.

The Casting of Frank Stone یک بازی تک‌نفره ترسناک در دنیای Dead By Daylight است. وقایع این اثر در سال ۱۹۸۰ جریان دارد و داستان گروهی از دوستان جوان را روایت می‌کند که برای فیلمبرداری مستندی به نام Murder Mill به یک کارخانه فولاد در Oregon می‌روند و در آنجا با اتفاقات عجیبی روبه‌رو می‌شوند.

همانند عناوین ترسناک قبلی استودیوی سوپرمسیو گیمز، این بازی نیز حول محور مکانیک انتخاب و پیامد می‌چرخد و اقدامات و تصمیمات بازیکنان بر داستان و زنده ماندن یا مردن شخصیت‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

پیش‌خرید این بازی از هم‌اکنون در دسترس است. نسخه استاندارد آن ۴۰ دلار قیمت دارد و نسخه Deluxe با قیمت ۵۰ دلار به فروش می‌رسد. نسخه Deluxe علاوه بر چندین پاداش درون بازی و موارد تزئینی، شامل ویژگی The Cutting Room Floor نیز می‌شود که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به نقاط کلیدی بازی بازگردند تا تصمیمات مختلفی بگیرند، سرنوشت شخصیت‌ها را تغییر دهند و اشیای قابل جمع‌آوری پنهان را پیدا کنند.

تریلر جدید The Casting of Frank Stone در قسمت بالا قابل مشاهده است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره