نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

ردمی نوت 14 پرو احتمالاً به اسنپدراگون 7s نسل 3 مجهز خواهد بود

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
ردمی نوت 14 پرو احتمالاً به اسنپدراگون 7s نسل 3 مجهز خواهد بود

دیجیاتو/ این دستگاه احتمالاً با ریلمی 13 پرو پلاس رقابت خواهد کرد.

به‌نظر می‌رسد شیائومی با جدیت بیشتری روی ساخت و عرضه گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۴ کار می‌کند. حالا طبق ادعای یک منبع آگاه در ایکس (توییتر سابق)، ممکن است یکی از دستگاه‌های ردمی نوت 14 پرو یا ردمی نوت 14 پرو پلاس با اسنپدراگون 7s نسل 3 معرفی و راهی بازار جهانی شود.

آنطور که Digital Chat Station گفته، تراشه نام‌برده در دستگاهی با نمایشگر خمیده، وضوح 1.5K و دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی تعبیه شده است. در واقع به‌نظر می‌رسد این مشخصات به یکی از مدل‌های سری ردمی نوت 14 پرو تعلق دارد. از طرفی این منبع ادعا کرده که رقیب یکی از دو گوشی بالا، ریلمی 13 پرو پلاس خواهد بود؛ دستگاهی که احتمالاً با اسنپدراگون 7s نسل 2 و دوربین پریسکوپ 3X سونی از راه خواهد رسید.

بنچمارک اسنپدراگون 7s نسل 3
اسنپدراگون 7s نسل 3 در مقایسه با تراشه احتمالی ریلمی 13 پرو پلاس قدرت پردازشی بالاتری دارد؛ بااین‌حال در برابر اسنپدراگون 7 نسل 3 و اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 چندان قوی نیست.

آنطور که تصویر بالا نشان می‌دهد، اسنپدراگون 7s نسل 3 (نسخه مجهز به ۱۶ گیگابایت رم) در تست‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیاز ۱۱۷۵ و ۳۱۵۷ را کسب کرده است. طبق این بنچمارک، ساختار این تراشه یک هسته ۲.۵ گیگاهرتزی، سه هسته ۲.۴ گیگاهرتزی و چهار هسته با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز را شامل می‌شود و آدرنو ۸۱۰ نیز قدرت گرافیکی این چیپست را تأمین می‌کند. ظاهراً «volcano» اسم رمز اسنپدراگون 7s نسل ۳ بوده و شماره مدل SM7635 نیز به این تراشه اشاره دارد.

درحالی‌که تاریخ عرضه رسمی این گوشی هنوز مشخص نیست، اما با توجه به استراتژی‌های عرضه قبلی شیائومی، سری ردمی نوت 14 احتمالاً پاییز 2024 در چین عرضه می‌شود. عرضه این دستگاه‌ها در دیگر بازارهای جهانی احتمالاً برای اوایل سال 2025 برنامه‌ریزی خواهد شد. بنابراین باید تا زمان رونمایی رسمی و افشای اطلاعات دقیق‌تر منتظر ماند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر