نماد آخرین خبر

ضخامت گلکسی زد فولد ۷ سامسونگ احتمالا تک رقمی خواهد بود

منبع
ترنجي
بروزرسانی
ضخامت گلکسی زد فولد ۷ سامسونگ احتمالا تک رقمی خواهد بود

ترنجی/ در حالی که گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ با کاهش ضخامت و وزن معرفی شد، به نظر می‌رسد که همین ترند برای نسل بعدی آن نیز ادامه پیدا خواهد کرد. در یک گزارش غیررسمی می‌شنویم که ضخامت گلکسی زد فولد ۷ سامسونگ احتمالا تک رقمی خواهد بود.

کاهش ضخامت گلکسی زد فولد ۷ سامسونگ
می‌دانیم که گلکسی زد فولد 6 به باریکی اکثر رقبای چینی خود نیست. با این حال گفته می‌شود سامسونگ در تلاش است تا گوشی‌های سری گلکسی زد فولد آینده خود را به باریکی گوشی‌های عادی (غیرتاشو) سری Galaxy S بسازد.

گزارش جدیدی از KED Global ادعا می‌کند که رئیس بخش موبایل سامسونگ از مهندسان این شرکت خواسته است تا گوشی های Galaxy Z Flip و Galaxy Z Fold را باریک‌تر کنند. در واقع، او از آنها می‌خواهد که یک گوشی هوشمند تاشو بسیار باریک تولید کنند که به باریکی گوشی‌های سری گلکسی اس باشد.


جدیدترین گوشی سری گلکسی اس یعنی گلکسی اس 24 اولترا، 8.4 میلی متر ضخامت دارد. این در حالی است که گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس 7.6 میلی متر و 7.7 میلی متر هستند. بنابراین، اگر سامسونگ موفق شود، گلکسی زد فلیپ 7 و گلکسی زد فولد 7 تقریباً به ضخامت 8.4 میلی متر خواهند رسید.

این گزارش همچنین ادعا می کند که سامسونگ تا پایان سال جاری از Galaxy Z Fold 6 Slim (یا Galaxy Z Fold 6 Ultra) رونمایی خواهد کرد. ضخامت این نسخه 10 میلی متر و صفحه نمایش آن 8 اینچی خواهد بود. اگر اطلاعات دقیق باشد، گوشی تاشوی بعدی سامسونگ از نظر ضخامت با رقبای خود از برندهای چینی مطابقت خواهد داشت.

اولین گوشی تاشو که توسط سامسونگ عرضه شد، گلکسی زد فولد بود و 17.1 میلی متر ضخامت داشت. از آن زمان، سامسونگ در تلاش است تا گوشی‌های تاشو را باریک‌تر، سبک‌تر و بادوام‌تر کند. گلکسی زد فولد 3 اولین گوشی تاشو با گواهی IPX8 در جهان بود و گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 اولین گوشی های تاشو با استاندارد IP48 در جهان هستند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید بزرگترین عاملی که شما را از خرید یک گوشی تاشو دور نگاه می‌دارد، چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر