نماد آخرین خبر

بازی Pacific Drive فروش بسیار خوبی را تجربه کرده است

منبع
زومجي
بروزرسانی
بازی Pacific Drive فروش بسیار خوبی را تجربه کرده است

زومجی/ بازی بقامحور Pacific Drive در اوایل سال ۲۰۲۴ منتشر شد و تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار نسخه فروش داشته است.
  
پس از انتشار اولین آپدیت بزرگ Pacific Drive، استودیوی آیرون‌وود اعلام کرد که این بازی تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار نسخه فروخته است. بازی روگ‌لایت و بقامحور Pacific Drive در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۲۴ (۳ اسفند ۱۴۰۲) برای پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر شد و توانست نظر منتقدین را به خود جلب کند. الکس دراکوت، مدیرعامل و کارگردان خلاق شرکت آیرون‌وود در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت:

«ما از عملکرد بازی Pacific Drive شگفت‌زده شده‌ایم. این نقطه عطفی نیست که در ابتدا انتظارش را داشتیم. زمانی‌که توسعه بازی را شروع کردیم رسیدن به این نقطه برای ما مانند یک رویا به‌نظر می‌رسید؛ رویایی که هم‌اکنون به حقیقت پیوسته است. این گواهی بر سخت‌کوشی همه در استودیوی آیرون‌وود است. ما عمیقا از جامعه خود سپاسگزاریم که به چشم‌انداز ما ایمان آوردند و در این سفر به ما پیوستند. هیچ‌یک از این دستاوردها بدون حمایت آن‌ها امکان‌پذیر بود. از حمایت شما و فرصتی که به ما دادید صمیمانه سپاسگزاریم.»

به‌روزرسانی اخیر Pacific Drive ویژگی‌های جدیدی را به ابزارهای موجود در گاراژ اضافه می‌کند؛ همراه‌با توانایی جدیدی به‌نام Junk Jet که برای حرکت دورانی منطقه کمک می‌کند. همچنین قابلیت عکس‌برداری به بازی اضافه شده است و می‌توانید بسته‌ای مملو از لوازم تزئینی را به‌صورت رایگان دریافت کنید.

استودیوی آیرون‌وود به‌روزرسانی‌های بیشتری را برای پاییز و زمستان امسال برنامه‌ریزی کرده است. اولین مورد حالت‌های دشواری جدید، تنظیمات سفارشی‌سازی و لوازم تزئینی رایگان را به بازی اضافه می‌کند؛ اما اطلاعاتی از به‌روزرسانی فصل زمستان در دست نیست؛ بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره