نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

گوشی جذاب HMD Skyline با امکان تعمیر در منزل معرفی شد

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی
گوشی جذاب HMD Skyline با امکان تعمیر در منزل معرفی شد

شهر سخت افزار/ شرکت HMD از رده‌ بالاترین و احتمالاً جذاب‌ترین گوشی خود تا به امروز رونمایی کرد. این گوشی جدید Skyline نام دارد و طراحی آن یادآور Nokia N9 است. جالب‌تر اینکه با نسل دوم از طراحی‌های اچ‌ام‌دی برای تعمیرپذیری آسان روبرو هستیم که تعویض صفحه‌نمایش یا باتری خراب را در کمتر از 10 دقیقه آن هم توسط خود کاربر ممکن می‌کند.

این گوشی با اندروید 14 روانه بازار می‌شود و دو به‌روزرسانی سیستم‌عامل را در کنار وصله‌های امنیتی به مدت 3 سال دریافت خواهد کرد. همچنین این گوشی دارای حالت Detox است که به شما امکان محدود کردن اعلان‌ها و دسترسی به شبکه‌های اجتماعی را در مواقعی که احساس می‌کنید زیادی غرق آنها شده‌اید، می‌دهد.

معرفی، مشخصات و قیمت گوشی HMD Skyline 
گوشی چشم‌نواز Skyline دارای صفحه‌نمایش 6.5 اینچی OLED با وضوح +Full HD و نرخ نوسازی تصویر 144 هرتز است. دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی مجهز به فوکوس خودکار در داخل یک ناچ حفره‌ای در بالای صفحه‌نمایش تعبیه شده است.




در دل گوشی اسکای‌لاین چیپست Snapdragon 7s Gen 2 کوالکام جا خوش کرده و HMD این گوشی را با 8 یا 12 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌کند. البته امکان نصب کارت حافظه micro SD با ظرفیت تا 512 گیگابایت نیز وجود دارد.



در پشت گوشی، Skyline شاهد یک ترکیب دوربین سه‌گانه هستیم که از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS)، یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم تا 4 برابری تشکیل شده است. HMD از فناوری هوش مصنوعی AI Capture Fusion در این گوشی استفاده کرده که ادعا می‌کند جزئیات عکس‌های گرفته‌شده را به حداکثر می‌رساند.

قاب پشتی Skyline به راحتی با باز کردن یک پیچ قابل جداسازی است که امکان تعویض سریع و آسان صفحه‌نمایش شکسته، پورت شارژ خراب‌شده یا باتری معیوب را با کیت‌های تعمیر iFixit ممکن می‌کند. iFixit کلیه قطعات یدکی گوشی اچ‌ام‌دی اسکای‌لاین را در دسترس خریداران قرار می‌دهد.



این گوشی یک باتری 4,600 میلی‌آمپر ساعتی دارد که از شارژ سیمی 33 واتی و شارژ بی‌سیم 15 واتی Qi2 پشتیبانی می‌کند. بر روی لبه گوشی یک دکمه قابل برنامه‌ریزی نیز تعبیه شده است.

قیمت گوشی HMD Skyline چهارصد و نود و نه دلار است و شارژر هم ندارد. HMD یک شارژر دیواری 33 واتی به قیمت 30 پوند یا یک آداپتور دو پورت 30 واتی به قیمت 20 پوند در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.



به دلیل تعمیرپذیری آسان این گوشی، کاربران می‌توانند قطعات را مستقیماً از سازنده خریداری کنند. قیمت صفحه‌نمایش 95 دلار، کاور باتری 30 دلار، خود باتری 25 دلار و پورت شارژ 20 دلار است. خریداران مجبور هستند برای یک بار کیت تعمیر iFixit را به قیمت 5 دلار تهیه کنند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره